גורם בקריית שמונה: "אם טיירה לא יגיע זו פאדיחה גדולה"

אפונסו טיירה
אפונסו טיירה | טוויטר

במועדון מקווים כי הפורטוגלי ינחת בארץ ויחתום בקרוב. מחמאות רבות לאבו עביד ואיתמר ניצן במחנה האימונים. האסלביינק כבש ובישל ב-0:3 על זאלגרזג מהליגה ההונגרית השנייה

(גודל טקסט)

 אחרי ההפסד 2:0 לברמינגהאם, עירוני קריית שמונה הביסה הערב (שלישי) 0:3 את זאלגרזגמהליגה ההונגרית השנייה במשחק האימון השני במחנה האימונים. הרכש ההולנדי נייג'ל האסלביינק כבש את הראשון ובישל את השני לשובל גוזלן, כששלומי אזולאי קבע את תוצאת המשחק.

רק אתמול העבירו המאמן חיים סילבס ועוזרו יניב לביא אימונים לכל חולייה במגרש בנפרד ובקבוצה מספרים כי השניים אף הגיעו למחנה מצוידים במחשבים ניידים עם מספר תרגילים חדשים אותם ברצונם ליישם כבר במחנה. "רואים את הנחישות והרצון של סילבס ולביא. שניהם באו להצליח בכל מחיר והם מעבירים את זה גם לשחקנים", אמרו במועדון.

פרט לצוות המקצועי גם חלק מהשחקנים זוכים לשבחים וביניהם השוער איתמר ניצן והמגן החדש איאד אבו עביד. ניצן שזכה גם בסרט הקפטן ממשיך את התקופה הטובה שלו מהשנה שעברה וגם העונה יהיה דמות חשובה בהצלחת הקבוצה. גם המגן איאד אבו עביד שהגיע ממכבי חיפה ונרכש על ידי איזי שרצקי מפגין יכולת טובה.


ניצן. הקפטן החדש זוכה לשבחים (דני מרון)

במקביל, בקבוצה מחכים להגעתו של הקשר הפורטוגלי אפונסו טיירה שכבר סיכם את תנאיו וקריית שמונה אף סיכמה את שחרורו מקבוצת אשטוריל והוא צפוי להגיע לישראל ביומיים הקרובים. לאחר המשא ומתן שלא צלח מול גרגור בריינבורג, במועדון חוששים גם מהעסקה הזאת עד אשר השחקן יחתום רשמית בקבוצה. "אם טיירה לא יגיע זאת תהיה פאדיחה גדולה", אמרו היום בקריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי