גל אראל תוקף את עכו: "הכל שקר. מעולם לא הושפלתי כך"

גל אראל
גל אראל | צילום: עדי אבישי

הקשר "המנודה" תקף את המועדון באמצעות הפייסבוק: "צד שלישי אמר לי לקצץ. שלומי דורה רוצה אותי, אבל כנראה שמישהו אחר קובע. לכל השחקנים שהגיעו מכנה משותף". וגם: מתוכננת תביעת דיבה נגד דניאל בורחל

(גודל טקסט)
הפועל עכו אמנם פרסמה הודעת פיוס בכל הנוגע לשלושת המנודים – גל אראל, מושיקו מישאלוף ודניאל בורחל שלא נמצאים בתוכניות המקצועיות ולא הורשו להתאמן עם הקבוצה – אבל נראה שמתחת לפני השטח המצב רק הולך ומחמיר.


אחרי שרק לפני יומיים הטיח הקפטן לשעבר מושיקו מישאלוף דברים קשים נגד המועדון באמצעות הפייסבוק, הערב היה זה גל אראל שהכריז בפוסט ארוך ותוקפני: "אני רק רוצה לשחק".




לטענת אראל, "מדובר בפרק קשה ולא נעים. אני בן 28, כבר 10 שנים בליגת העל למעט גיחה של שנה לספרד ופולין. חוויתי הכל בכדורגל, אבל מעולם לא חוויתי השפלות עד עכשיו. באמצע העונה שעברה עברתי להפועל עכו כדי לעזור לה לעלות חזרה לליגת העל. חתמתי לשנה וחצי והם היו מאוד מאושרים מכך.


"לפני תחילת האימונים השנה קרא לי לפגישה היושב ראש דודי רוזנפלד ושאל אותי אם אהיה מוכן לקצץ בחוזה שלי כי יהיה לו קשה לעמוד בחוזה הזה", סיפר אראל על פתיחת העונה האחרונה, "כמובן שסירבתי. דודי מיהר לציין שלדעתו מגיע לי העלאה. כעבור שבוע פגשתי צד שלישי מוכר לכולנו ולהפתעתי הוא אמר לי 'אתה תצטרך לקצץ'. כמובן שנדהמתי! קיבלתי פצצה לפנים. צד שלישי אומר לי שאקצץ בחוזה? באיזו סמכות? איך וכיצד הוא נחשף לחוזה שלי? הבנתי מהר מאוד לאן פני הדברים הולכים ומאותו רגע החלו הדברים להתגלגל מהר מאוד".


אראל המשיך לספר את השתלשלות העניינים: "אני וחבריי בורחל ומישאלוף קיבלנו הודעה כי אנו לא בתכניות המקצועיות. אז כיריית פתיחה הוציאו אותנו מקבוצת הווטסאפ. לאחר מכן הורו לנו לא להגיע לאימוני הקבוצה, אלא להתאמן לבד. כאילו הפכנו מצורעים. כדי להקשות על העניין החליטו שיודיעו לנו ב-23:00 על אימון בוקר למחרת ואז התקבלה בהנהלה עוד החלטה אמיצה – אימונים בשעה 15:00 בשיא החום. זה הלך והתדרדר לכדי כך שמישהו דאג שבאימונים שלנו בחדר הכושר לא יופעל המזגן. אפילו ביקשו מאיתנו לפנות את הדברים שלנו מהחדר הלבשה. להזכירכם כל זאת בגלל שאני לא ב'תכניות המקצועיות'. שזה השקר הגדול!".
 



לקראת סיום טען הקשר: "שלומי דורה הוא המאמן, הוא הסמכות המקצועית ואני רושם את זה כאן שחור על גבי לבן – שלומי דורה רוצה אותי! מאוד! אז כנראה שמישהו אחר קובע? בינתיים מוחתמים בעכו שחקנים רבים בעל מכנה משותף. אפילו מונה מנהל מקצועי מרומניה, שגם לו אותו מכנה משותף. אגב, יומיים לפני היציאה למחנה האימון עוד ניסה שלומי דורה למצוא דרך שאצא איתם ושאנסה להתגמש. אז נתתי לשלומי דורה אור ירוק שאני מוכן להתגמש רק כדי להוכיח שזה לא עניין מקצועי. ברקע היושב ראש רוזנפלד ממשיך לשקר לכולם שזה על רקע מקצועי וכל שחקן ששלומי דורה ירצה יוחתם. אנחנו שואפים לחברה טובה יותר, לתרבות, ליושר יש בינינו כאלה שלא נוהגים כך וחבל. הפוסט הזה נכתב כדי לספר את האמת, אולי כדי לתקן עוולות, אולי כדי למנוע מקרים כאלו בעתיד".


שחקן נוסף שכתב נגד המועדון ביממה האחרונה הוא דניאל בורחל, שטען כי "דודי רוזנפלד התחנן אליי שלא אעיד בבית הדין". הערב בהודעה לעיתונות נמסר כי "זה רק שקר בודד מתוך המון שהפיץ לאחרונה נגד המועדון ודודי רוזנפלד בפרט. בקרוב תוגש נגדו תביעת דיבה על השקרים והכזבים שפוגעים בשמו הטוב של דודי רוזנפלד".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי