דגני פנה למוסד לבוררות: "התנהגות מחפירה של הפועל ת"א"

אוראל דגני
אוראל דגני | צילום: עדי אבישי

בלם האדומים דורש להחזירו לפעילות מלאה, המועדון מנגד דורש כי ישיב 170,000 שקלים שלטענתם שולמו בתום לב ושלא כדין: "מדובר במקרה קיצוני וחמור שגורם לרמיסת השחקן"

(גודל טקסט)

 אוראל דגני לא יצא עם הפועל תל אביב למחנה האימונים בפולין, לטענתו מסיבות לא מקצועיות, והיום החליט הבלם לתבוע את המועדון במוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל באמצעות עורך דינו רועי רוזן.

דגני, כך על פי כתב התביעה, דורש הזדמנות שווה ולהשתלב בפעילות המועדון בקבוצת הבוגרים, משמע לשוב לאימוני הקבוצה ולהתחרות על מקומו בסגל, ובנוסף דורש את אכיפת ההסכם בין הצדדים ולשלם לו 397,125 שקלים ברוטו וסך נוסף כולל של 1,191,375 שקלים עד לאפריל 2018. כמו כן דורש דגני כי מחוזהו קוצצו באופן חד צדדי ובניגוד לדין 2,500 שקלים נטו ולשלם את מלוא שכרו לשנתיים הבאות ואף פיצוי בגין נזקים שנגרמו, נגרמים ויגרמו לו בדמות הפסדי השתכרות לעתיד, פגיעה במוניטין ועוגמת נפש בשיקול שהינו בהתאם לדעת הבורר.

על פי כתב התביעה שהגיש דגני, "מדובר במקרה יוצא דופן, קיצוני וחמור ביותר של התנהגות מחפירה של המועדון, אשר נוכח אי הסכמתו של השחקן 'לקצץ' דרמטית בתנאי ההתקשרות עמו, נפל קורבן לידי מעסיק שלא בוחל להפר באופן יסודי וחסר תום לב הסכם מחייב עליו חתום עם השחקן, תוך גרימת נזקים עצומים לשחקן ורמיסתו האישית". לטענת דגני מדובר בפגיעה "אדירה" בקריירה ובפרנסתו בהווה ובעתיד.


דגני. כתב תביעה חמור נגד קבוצתו (אודי ציטיאט)

חשוב לציין שבהפועל תל אביב מצדם טוענים כי כי שולמו לדגני 170,000 שקלים בשל טעות בתום לב ושלא כדין, ודורשים כי ישיב את הכסף כדי להשיבו לפעילות מלאה.

בלם נוסף של המועדון שיצא עם הקבוצה למחנה בפולין הוא אדי גוטליב, אשר מתאמן עם הקבוצה וההמתנה היא להתפתחויות בנושא מכירתו לאירופה או למכבי חיפה. בהפועל תל אביב זקוקים לכסף שייכנס ממכירתו, להערכתם מעל שני מיליון שקלים. "לאדי גוטליב יש חוזה והוא עכשיו איתנו. דברים יכולים להשתנות בכול יום או לאחר שנשוב ממחנה האימונים בפולין. הדרישה הכספית עבור גוטליב מוכרת לכול מי שרוצה לקנות את כרטיס השחקן שלו", טענו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי