טיירה ינחת ויעבור בדיקות, מחמאות לאחמד עאבד

טיירה
טיירה | Gettimages

הרכש הפורטוגלי ישלים את מעברו, מעמדו של ברוסו נפגע. מחמאות לחלוץ שמתופקד בכנף: "עונה טובה ואיזי ירוויח עליו"

(גודל טקסט)
עירוני קריית שמונה ממשיכה את מחנה האימונים שלה באוסטריה, אך במקביל במועדון ממתינים לזר החדש אפונסו טיירה שצפוי לנחות ישראל ולעבור בדיקות רפואיות. טיירה בן ה-25 יצטרף מאשטוריל הפורטוגלית לאחר שסיכם את תנאיו בקבוצה וגם שחרורו סוכם בין שני המועדונים. אם הבדיקות יהיו תקינות, יחתום השחקן רשמית ויהפוך לזר השישי של הקבוצה. טיירה לא צפוי להצטרף למחנה אלא יצטרף לקבוצה בישראל.



הקשר מחוף שנהב, דידייה ברוסו, אמנם ככל הנראה יישאר במועדון, אבל הגעתו של טיירה צפויה לפגוע במעמדו. העובדה שלקריית שמונה יהיו שישה זרים ועל פי התקנון מותר שיהיו רק חמישה על כר הדשא תגרום לכאב ראש לא קטן לצוות המקצועי. 

 



מצד אחד יש שביעות רצון גדולה ממשחק הגנה שבה משחקים שלושה זרים: צמד הבלמים מרקוס דיניז וקרלוס קוויאר והמגן מילוש ראדיבוייביץ' ומצד שני גם החלוץ נייג'ל האסלביינק שהגיע כשחקן הרכש היקר במועדון יקבל את הקרדיט לבטח בתחילת העונה ולכן הזר שככל הנראה יפתח את העונה כאופציה השישית הוא ברוסו. במועדון אמנם חשבו להחליף גם את ברוסו במהלך השבועות האחרונים, אך בשלב זה לא מצאו תחליף ההולם. 


מי שזוכה למחמאות במחנה הוא אחמד עאבד שמרשים בעמדת הקיצוני הימני. "לא סתם סילבס התעקש להשאיר אותו. עאבד היה ונשאר שחקן טוב. יכול להיות שעונה טובה תגרום לכך שאיזי ירוויח עליו", אמרו במועדון.



עאבד, סוחט מחמאות (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי