במכבי חיפה מעכלים: "הרגשנו מבוכה, זה היה נראה רע מאוד"

אלירן עטר
אלירן עטר | מכבי חיפה, אתר רשמי

הירוקים עדיין לא נרגעים מה-5:0 במשחק ההכנה האחרון במחנה האימונים בפולין, לוזון: "יש לנו הרבה לקחים". גוטליב רוצה להגיע

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (חמישי) לישראל אחרי מחנה האימונים בפולין וכבר בשבוע הבא תתחיל את משחקיה בגביע הטוטו. הקבוצה טרם השלימה את כל מסכת הרכש שלה ובצוות המקצועי מקווים להחתים עוד קשר זר נוסף ואת הישראלים אדי גוטליב ומאור בוזגלו. עם השניים האחרונים מתנהלים שיחות, אך הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום.

במועדון הביעו הבוקר אופטימיות לגבי הצטרפותו של גוטליב בשל הרצון של המאמן גיא לוזון והשחקן עצמו לשתף פעולה בעונה הקרובה. "כל צד יתגמש והעסקה תצא לפועל", אמר מקורב לעסקה. לגבי הזר השישי שאמור להצטרף, בקבוצה מעדיפים לא למהר בהחלטה ולבחון את כל האופציות. הירוקים מחפשים שחקן שיגיע בהעברה חופשית.

מכבי חיפה סיימה את המחנה עם הפסד משפיל לסיגמה אולמוץ (5:0). בניגוד לשני המשחקים הראשונים כל מערכי הקבוצה נראו רע וגם החילופים לא הביאו את שינוי המיוחל. שחקן בקבוצה אמר אחרי המשחק: "הרגשנו מבוכה. זה היה נראה רע, אפילו רע מאוד ומראה שיש לנו עוד הרבה עבודה".

גם לוזון עצמו סיכם את המחנה כאשר התראיין לאתר הרשמי ואמר: "עברנו עשרה ימים שחלפו לנו במהרה מהסיבה הפשוטה שנהנינו. נהנינו כל המחנה ועבדנו בכיף ובשמחה. אפשר לומר שלמדנו מהניצחונות שלנו במשחקי האימון וגם למדנו מההפסד האחרון במשחקי האימון. יש לנו הרבה לקחים מכל משחק לטוב ולרע בלי קשר לתוצאה בכלל".

גיא לוזון. יפיק לקחים? (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
גיא לוזון. יפיק לקחים? (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

לוזון נשאל גם לגבי העבודה על הצד הטקטי ועל הזרים החדשים: "אני חושב שגיבשנו פחות או יותר את שיטת המשחק שאנחנו רוצים לשחק בה במהלך השנה. השחקנים הזרים התאקלמו ולומדים את הקבוצה. אנחנו לומדים תוך כדי תנועה את התכונות הטובות שלהם ואיך אפשר להפיק את המירב מהם".

המאמן גם מרוצה מכך שהשחקנים עברו את המחנה בלי פציעות: "הדבר הכי חשוב מבחינתנו היה לגמור את המחנה הזה בלי פציעות. זה היה מחנה שהייתה בו העמסה גופנית רבה ולפעמים כשאתה מגיע לקצה גבול היכולת זה מסתכם בפציעה. ואני שמח מאוד שעברנו אותו בשלום וכל שחקן חוזר הביתה בריא. בגדול אני מאוד מרוצה מהפרק הזה עד עתה וכרגע אנחנו נתחיל להפחית את העומסים על מנת להביא את השחקנים רעננים למשחק הראשון בגביע הטוטו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי