פרסום ראשון: בנפיקה תפנה למכבי ת"א בנוגע לראיקוביץ'

ראיקוביץ'. סוכניו עובדים במרץ
ראיקוביץ'. סוכניו עובדים במרץ | צילום: עדי אבישי

לספורט1 נודע שהשוער הסרבי נמצא גבוה ברשימת הרכש של אלופת פורטוגל, והיא צפויה להגיש לצהובים הצעה רשמית. ואצליק, שהיה מועמד, ירד מפרק. גם סווילר מועמד

(גודל טקסט)
 בנפיקה ליסבון צפויה להגיש בקשה רשמית לרכוש את פרדראג ראיקוביץ' ממכבי תל אביב. כך נודע הערב (חמישי) לספורט1. אלופת פורטוגל, שמכרה את אדרסון ב-40 מיליון יורו למנצ'סטר סיטי, מחפשת שוער והסרבי של הצהובים נמצא גבוה ברשימת הרכש.


בימים האחרונים פורסם שבנפיקה חושקת בשוער באזל תומאס ואצליק, שמחירו הוא כ-10 מיליון יורו, אך המנהל המקצועי של המועדון השווייצרי, מרקו שטרלר, הבהיר שקבוצתו לא קיבלה אף הצעה על השוער וכרגע היא אינה מתכוונת לשחרר אותו.




מכבי תל אביב עשויה לדרוש על השוער הסרבי סכום שינוע סביב שישה מיליון יורו לאחר שנרכש ב-3.3 מיליון יורו מהכוכב האדום בלגרד. המועדון מבירת פורטוגל נוהג לרכוש לא מעט שחקנים סרבים בשנים האחרונות וביניהם גם לזאר מרקוביץ' שנמכר לאחר מכן לליברפול ב-20 מיליון יורו.



בקבוצה הפורטוגלית עדיין משחק ז'וליו סזאר בן ה-37, אך המועדון מחפש שוער צעיר במטרה למכור אותו בהמשך בסכום כספי גדול. אדרסון, שכאמור נמכר למנצ'סטר סיטי, הגיע לבנפיקה כשוער אלמוני והיום הוא נחשב לאחד השוערים המבטיחים בכדורגל העולמי.


שם נוסף שעלה כמועמד להצטרף לאלופת פורטוגל הוא זה של מילה סווילר בן ה-17, שוער אנדרלכט, שלמרות גילו הצעיר מרוויח כ-600 אלף יורו לעונה.


בנפיקה ליסבון היא שיאנית האליפויות בפורטוגל עם 36 וארבע רצופות. מועדון הפאר זכה פעמיים בליגת האלופות בין השנים 1960-1962 כאשר אוסביו האגדי שיחק בשירותיו.



התחנה הבאה פורטוגל? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי