תומאש פקהארט חתם לשלוש עונות בהפועל באר שבע

תומאש פקהארט
תומאש פקהארט | הפועל באר שבע, אתר רשמי

הפועל באר שבע הודיעה באופן רשמי על צירופו של החלוץ הצ'כי בן ה-28 ששוחרר מא.א.ק אתונה. צפוי לשחק מול לודוגורץ במוקדמות הצ'מפיונס (רביעי, 20:00, ספורט1), גם ברדה יהיה כשיר. קואנקה עשוי לשחק בגומלין

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה היום (שישי) באופן רשמי על החתמתו של החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט על חוזה לשלוש עונות ויהיה הזר השישי של הקבוצה.

פקהארט יירשם למוקדמות ליגת האלופות, וצפוי לעמוד כבר ביום רביעי הבא לרשות הצוות המקצועי במשחק מול אלופות בולגריה לודוגורץ. הצ'כי הענק צפוי להשתכר כחצי מיליון יורו לעונה, ויהיה הגבוה ביותר במועדון אחרי איסק קואנקה.

"אני שמח להצטרף להפועל באר שבע ומקווה שנשיג היעדים שניצבים לפנינו", אמר פקהארט במעמד החתימה. "אני מאושר כאן ומאמין ביחד תהיה לנו עונה מוצלחת". מוקדם יותר התקבלה עוד בשורה מעודדת מכיוונו של אליניב ברדה. הקפטן שהתלונן על מיחושים בשריר הירך האחורי נבדק הבוקר, והתברר שפציעתו אינה חמורה מכפי שחששו תחילה. משמעות הדבר: ברדה צפוי להיות בסגל למשחק נגד אלופת בולגריה. מנגד, תחסר האלופה את בן שהר הסובל מקרע ברצועות הכתף. קואנקה וניב זריהן עדיין לא כשירים, אבל ייתכן שיחלימו עד למשחק הגומלין בבולגריה.

פקהארט בן ה-28 שוחרר מא.א.ק אתונה היוונית, במדיה שיחק בשנה וחצי האחרונות וכבש 12 שערי ליגה ב-40 הופעות. החלוץ שיחק בעבר עם אלמוג כהן בנירנברג ובאינגולשטאט וקיבל מהקשר הישראלי המלצות חמות. השחקן המתין שהאלופה תעבור שלב לפני שנחת להשלים את העסקה. פקהארט רשם בקריירה 19 הופעות בנבחרת צ'כיה והקריירה שלו כוללת גם את טוטנהאם וסאות'המפטון.

תומאש פקהארט. מצטרף לאלופה (אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי