בעקבות הכישלון: בית"ר ירושלים מתכננת גל שחרורים

איתי שכטר
איתי שכטר | צילום: אודי ציטיאט

תחושות קשות ("דיכאון") בקבוצה מהבירה לאחר ה-4:0 המביך לבוטב פלובדיב. אשקלון רוצה את בריהון, אבישי כהן רוצה לעזוב. ביקורת על מימר ומורי. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

לפנות בוקר (שישי) נחתה בית"ר ירושלים חזרה ארצה אחרי התבוסה הגדולה לבוטב פלובדיב 4:0 בגומלין הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית (5:1) בסיכום.

התחושות במועדון, שקיווה העונה לעשות מסע אירופי, היו קשות. "דיכאון", היטיב לבטא אחד השחקנים את התחושה אחרי משחק הנפל בבורגס. בעקבות ההדחה בית"ר איבדה הכנסה של 250 אלף יורו – העפלה לשלב הבא. אם הקבוצה הייתה מודחת בפלייאוף, כפי שקרה בעונה שעברה, היה משלשל הבעלים אלי טביב עוד 755 אלף יורו לכיסו.

כפועל יוצא, וגם כתוצאה מכך שהסגל הרחב נבנה גם בשביל אירופה, עלולים מספר שחקנים לעזוב בהשאלה. הקשר יעקב בריהון, שנכנס כמחליף רק במשחק הראשון נגד ושאש והיה טוב, מעורר עניין אצל יובל נעים בהפועל אשקלון שהייתה יותר משמחה לצרף אותו לשירותיה.

אור ואקנין, שחזר אחרי השאלה בת שנתיים בהפועל קטמון, עשוי לשוב אליה גם העונה אחרי שהאריך מוקדם יותר את חוזהו בקיץ בשלוש שנים. אבישי כהן, שלא התלבש בארבעת המשחקים, מעוניין לצאת בהשאלה גם כן, אך בקבוצה יאפשרו זאת רק בתנאי שיאריך את חוזהו שמסתיים בסוף העונה.

שרון מימר. ביקורת חריפה (אודי ציטיאט)
שרון מימר. ביקורת חריפה (אודי ציטיאט)

בקבוצה טענו שעכשיו נושא הסגל "ממש לא מעסיק אותם", אבל נראה כי לא יהיה מנוס מלשחרר שחקנים, גם כדי להקל על התקציב ולו במעט. מרבית השחרורים הצפויים יהיו של שחקנים בחלק הקדמי. להגנה עוד עשויים להצטרף שחקנים.

במישור המקצועי, את האש ספג שרון מימר על ההרכב ועל כך שהעלה שוב את דן מורי במרכז ההגנה. "הוא מאבד מלא כדורים ואיטי", טענו בקבוצה. עוד לפני המשחק אמרו במועדון שאי העפלה לשלב הבא תהיה כישלון ועכשיו המאמן יצטרך לספק לא מעט תשובות לאלי אוחנה ולאלי טביב.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי