התוכנית של קרויף: מיכה בימין, אצילי מאחורי החלוץ

עומר אצילי
עומר אצילי | אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב מקווה שהקשר הפצוע עוד מהעונה שעברה ישוב כבר השבוע לאימונים, הרכש מגראנדה שכבש ובישל באיסלנד צפוי להרוויח מכך

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב שבה אתמול (שישי) ארצה היישר לחום של ישראל ואת סוף השבוע יבלו השחקנים עם משפחותיהם, לאור חופשה קצרה שהעניק המאמן ג'ורדי קרויף. הקבוצה תשוב רק מחר לאימונים ואז תפתח בהכנות למשחק הראשון מול פאניוניוס במוקדמות הסיבוב השלישי של הליגה האירופית ביום חמישי בנתניה.

קרויף והמנכ"ל בן מנספורד נמצאים בקשר רציף בכל הנוגע לחיזוק הקבוצה ובימים האחרונים הואמץ מו"מ עם שלושה שחקנים זרים, כאשר הכוונה היא להנחית לפחות אחד מהם בימים הקרובים. הקבוצה מתמקדת בהבאת בלם עם רגל שמאל טובה, קשר מרכזי ושחקן כנף לאגף שמאל.

במועדון לא התרגשו יתר על המידה מהיכולת הסבירה בלשון המעטה ב-0:2 בגומלין על קיי אר רייקיאוויק ואמרו לקראת המפגש הכפול מול היוונים: "נגד פאניוניוס צריך להרים את היכולת כדי שלא להיות מופתעים, מדובר בקבוצה חזקה יותר רייקיאוויק".


עומר אצילי. המעבר למרכז עשה לו טוב באיסלנד (האתר הרשמי)

עדיין בסגל די חסר כאמור, מנסה קרויף מנסה לערוך שינויים מקצועיים בשיטת המשחק ובהצבה של המערך וההרכב. כבר בימים הקרובים, כך מקווים במועדון, ישוב דור מיכה בהדרגה לאימונים – מה שצפוי להסיט את עומר אצילי לעמדה שמאחורי החלוץ, בה שיחק במחצית השנייה באיסלנד. גם הצבתו של איל גולסה בקו הקדמי באיסלנד הובילה למהלכי התקפה שאהב קרויף לראות, בעיקר בכל הקשור להצטרפות שחקנים מקו אחורי. מסתמן כי נגד פאניוניוס ימשיך יובל שפונגין לשחק בעמדת המגן הימני במקומו של אלי דסה הפצוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי