מקורבי מאור בוזגלו: "אפשר לסכם במהרה, ההחלטה בידיים של מכבי חיפה"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

הקשר רוצה לחזור למדים הירוקים, אך עדיין קיימים פערים כספיים בין הצדדים. החתמת גוטליב מתקרבת. מספר שחקנים עשויים לעזוב בימים הקרובים

(גודל טקסט)

לאחר מחנה אימונים של עשרה ימים בפולין תחזור היום (ראשון) מכבי חיפה לאימונים בכפר גלים לקראת משחק גביע הטוטו בשבת מול בני סכנין. אומנם מדובר בגביע הטוטו, אבל בחיפה מייחסים חשיבות רבה למשחק כדי לפתוח את העונה ברגל ימין ועם עם משחק טוב עבור הקהל שלמרות הכישלון בעונה שעברה מרשים עד עתה ברכישת המנויים.

השחקנים בירוק גם רוצים להשכיח את התבוסה במשחק ההכנה האחרון לסיגמה אולמוץ (5:0). עוד קודם לכן תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית (שלישי).

במועדון ימשיכו גם השבוע במאמצים לרכישת שחקני רכש חדשים ובראשם הבלם אדי גוטליב. בחיפה מתכוונים להיפגש עם השחקן ונציגיו לאחר שהבלם שב בסוף השבוע ממחנה האימונים של הפועל תל אביב בפולין. בחיפה מאשרים כי עדיין קיימים פערים בין השחקן למועדון אך מדובר בפערים ניתנים לגישור. 

בנוסף הירוקים ינסו להאיץ גם את עסקת מאור בוזגלו. בסביבתו של השחקן אישרו כי יש לו רצון להגיע לירוקים אך הוא ממתין להצעה רשמית. "מאור רוצה להגיע לחיפה, אבל רק אם הקבוצה תלך לקראתו בכל הקשור לנושא הכספי", אמר מקורב לעסקה והוסיף: "אפשר לסכם במהרה, ההחלטה בידיים של מכבי חיפה".

אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, דורש סכום של מעל מיליון יורו כולל מענק חתימה וחוזה לשלוש שנים ואילו בחיפה מוכנים לשלם כ-400 אלף יורו ועוד סכום של כ-100 אלף יורו כמענק חתימה. בנוסף בקבוצה מעוניינים להתחזק בזר נוסף ובימים הקרובים יאיצו המאמן גיא לוזון והמנכ"ל אסף בן דב את המשא ומתן מול המועמדים שבהם מעוניין הצוות המקצועי.

מאור בוזגלו. רוצה לחזור (ערן לוף)
מאור בוזגלו. רוצה לחזור (ערן לוף)

מאידך בחיפה מודעים לעובדה שהקבוצה תהיה חייבת לדלל את הסגל ולוזון צפוי לקבל החלטה בנושא. בין השאר תתקבל החלטה להשאיל את סאן מנחם או שי בן דוד, כאשר העדיפות היא לשחרר את האחרון. אותה התלבטות קיימת גם בחלק ההתקפי בין מוחמד עוואד לבין שון וייסמן. גם קצב החלמתו של עומר דמארי מעורר אופטימיות בצוות המקצועי והתקווה היא שיהיה כשיר לפתיחת העונה.

בנושא אחר, השחקנים המנודים של הקבוצה ממשיכים להתאמן בנפרד וטרם נמצא פיתרון לאף אחד מהם. בחיפה חוששים כי לא יצליחו למצוא קבוצות וחלק מהשחקנים יוקפאו. המטרה העיקרית היא להיפטר בעיקר מהשחקנים הזרים כמו הולמר איולפסון, מארק ואליינטה, קאמיל ואצק ופיטים אזמי. האחרון קיבל לאחרונה שתי הצעות מהליגה הנורבגית ובחיפה מקווים כי כבר השבוע יוכלו להשאילו בהשאלה. גם לגבי הישראלים המנודים כמו יניב בריק, שחר הירש ואיסמעיל ריאן טרם התקבלו הצעות חדשות.

אדי גוטליב. החתמתו מתקרבת (ערן לוף)
אדי גוטליב. החתמתו מתקרבת (ערן לוף)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי