יו"ר עכו: אני לא נשאר במועדון, אעביר את כל זכויות הניהול

שחקני הפועל עכו. זה הזמו לומר שלום?
שחקני הפועל עכו. זה הזמו לומר שלום? | צילום: דני מרון

דודי רוזנפלד, שהורחק לשנה על ידי בית הדין בגין חוזים כפולים בקבוצה, הודיע על עזיבת המועדון באופן מיידי ואמר לרדיו 103FM: "שילמנו בצ'קים ולא בכסף שחור"

(גודל טקסט)
בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הפחית היום (ראשון) שלוש נקודות ממאזנה של הפועל עכו, הרחיק לשנה את היו"ר דודי רוזנפלד והשעה לשלושה חודשים את המאמן שלומי דורה.


רוזנפלד התראיין ברדיו 103FM לגבי העונש הכבד שספגה הקבוצה ואמר: "אני לא נשאר בהפועל עכו, הכדורגל הישראלי לא מתאים לי. ההרחקה היא החל מהיום, ואעביר את זכויות הניהול של עכו בצורה מסודרת. ישנם מספר מועמדים לתפקיד היו"ר, ובימים האחרונים ייבחר מישהו חדש. בשנתיים האחרונות התנדבתי בהפועל עכו. לקחתי קבוצה שירדה ליגה והחזרתי אותה לליגת העל, ספקים פתאום רוצים לעבוד עם הקבוצה מה שלא קרה שנים".



היו"ר היוצא המשיך ושיתף את תחושותיו מהעונש: "אני מאוכזב. לא מהעונש האיש שלי, אלא מהעונש של הקבוצה. אין תקדים לעונש הזה, הוא לא דומה לשום דבר מהעבר. העבירה שעשינו הייתה טכנית בלבד, גם התובע אמר את זה בדיון. אני מאמין שהעונש לא סביר ביחס לעבירה, זה נעשה בתום לב. בימים הקרובים אנחנו נגיש ערעור, ואני בטוח שהעונש יוקל. התשלומים שולמו בצ'קים כחוק ולא בכסף שחור מתחת לשולחן".


לסיום רוזנפלד הבהיר: "אדריאן רוצ'ט לא הורחק לשנה, שלומי דורה ספג שלושה חודשים על תנאי. כולם רוצים שיגיע איש עסקים שייקח את המועדון, אבל זה לא קורה. אני לא מאמין שיקרה מצב שלא נפתח את העונה, אנחנו לא נרים ידיים גם אם ישנם קשיים גדולים מאוד. מחר הקבוצה תחזור ממחנה האימונים. התקציב לעונה הקרובה עבר בבקרה, הכל שולם כחוק. כל עזרה שהמועדון יצטרך ממני אעשה בשמחה".


שלומי דורה. הורחק לשלושה חודשים על תנאי (ערן לוף)
 שלומי דורה. הורחק לשלושה חודשים על תנאי (ערן לוף)





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי