ניר קלינגר: "עמדנו במטרות, המחנה היה מוצלח"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה סיכם שמונה ימי אימון באוקראינה: "כולנו מקווים שזה יגלוש גם למשחקי גביע הטוטו והליגה בפתיחת העונה". גביש וזועבי הותירו רושם חיובי

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור הלילה ׁ(שני) ממחנה אימונים של שמונה ימים באוקראינה, בו ערכה שלושה משחקי אימון ומתוכם פעמיים סיימה עם ניצחון ובמשחק השלישי בתיקו 1:1 מול מילואי דינמו קייב.

במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מהמחנה, הן בצד המקצועי והן מהצד החברתי. המאמן ניר קלינגר סיכם את המחנה ואמר: "המטרות במחנה היו בעיקר הנחלת שיטת משחק נוספת שבסך הכול נקלטה היטב. מטרה נוספת הייתה לחבר את הזרים מקצועית וחברתית ואני מאוד מרוצה מההשתלבות עד עכשיו. המטרה השלישית כמובן הייתה נושא עומס וכושר גופני והגענו לפיק גם בנושא הזה. בסך הכול היה מחנה מוצלח מאוד וכולנו מקווים שזה יגלוש גם למשחקי גביע הטוטו והליגה בפתיחת העונה. אנחנו חייבים לפתוח חזק את העונה ואני מאמין שזה יקרה. אנחנו מצפים מהאוהדים שיבואו לתמוך בנו".

במקביל במועדון ממשיכים לחכות לתשובת מכבי תל אביב לגבי המשך השאלתו של דור פרץ. לאחרונה שוחחו ראשי חיפה עם המאמן הצהוב ג'ורדי קרויף והבינו כי הנטייה של מכבי להביא קשר אחורי זר, ולכן פרץ צפוי לעשות את דרכו לאדומים. בחיפה הבהירו כי למרות ההתעניינות של עוד מועדונים בליגת העל, ישנה הבטחה ממכבי תל אביב כי להפועל חיפה תהיה זכות ראשונים על השחקן.

עד סוף השבוע יחליט קלינגר לגבי שני הנבחנים, הבלם עודד גביש והקשר ספואן זועבי. השניים יצאו עם הקבוצה למחנה ואף הותירו רושם טוב וההחלטה תתקבל עד למשחק הראשון בגביע הטוטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי