בקריית שמונה חוששים שהחתמת טיירה תפגע בישראלים

אופיר קריאף. חושף הכל
אופיר קריאף. חושף הכל | צילום: יוני אריאלי

שחקנים טוענים שהקשר הפורטוגלי עשוי לפגוע בדקות המשחק של שמיר וקריאף, בצוות המקצועי מנסים להרגיע

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה תחזור להתאמן היום (רביעי) לאחר שחזרה ממחנה האימונים באוסטריה. הקבוצה של חיים סילבס ויניב לביא עברה מהפכה בקיץ האחרון והשחקן האחרון שחתם הוא הקשר הפורטוגלי אפונסו טיירה.

טיירה צפוי לערוך היום אימון ראשון עם חבריו החדשים. "מדובר בקשר מוכשר שעקבנו אחריו זמן רב ונבחר לאחר בדיקות רבות", אמרו במועדון והוסיפו: "הוא אמור להוסיף לנו". טיירה למעשה הפך לזר השישי של הקבוצה ובשלב זה נראה כי הגעתו תפגע בדקות המשחק של דידייה ברוסו. כפי שפורסם בספורט1 היו מחשבות במועדון לשחרר את הקשר, אך בשלב זה הוחלט להשאירו אלא אם יימצא זר מתאים יותר במקומו.

שחקנים בקבוצה הופתעו מצירופו של טיירה וציינו כי הגעתו יכולה לפגוע משמעותית בקשרים הישראליים כמו עדן שמיר או אופיר קריאף אם סילבס ישחק במערך של שלושה חלוצים. הצוות המקצועי הבהיר כי במהלך המחנה וגם באימונים תורגלו מספר אופציות וביניהן קישור מעובה ושני חלוצים. "נשחק במספר שיטות העונה ולכל שחקן תהיה חשיבות העונה".

סילבס סיכם את המחנה: "המחנה עבר בהצלחה, המטרה הייתה להניח את היסודות המקצועיים והחברתיים שהקבוצה תהיה בנויה עליהם במהלך העונה הקרובה ובכך הצלחנו, התנאים היו נהדרים והכל הושג בחיוך תשוקה ואהבה גדולה".

אופיר קריאף. ייפגע מאפונסו טיירה (יוני אריאלי)
אופיר קריאף. ייפגע מאפונסו טיירה (יוני אריאלי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי