חלוץ אנדרכלט יגיע להתרשמות במכבי פ"ת, צפו בביצועיו

נתן קבסלה
נתן קבסלה | צילום: טוויטר

נתן קבסלה בן ה-23, שרשם 11 הופעות בנבחרת בלגיה הצעירה, ינחת בישראל למרות שהסיכויים לצירופו נמוכים. בקבוצה עדיין מחפשים חלוץ ישראלי. מלמד ישחק במכבי חיפה אם לא ישחק באירופה

(גודל טקסט)
האם מכבי פתח תקווה מצאה החלוץ אותו חיפשה? היום (חמישי) ינחת בישראל חלוץ אנדרכלט הבלגית בן ה-23, נתן קבסלה, שהושאל בעונה שעברה למוסקרון מהליגה הבלגית הבכירה במדיה כבש שלושה שערים ב-15 משחקים.

לפני כן, הושאל קבסלה לדה חראפשאפ במדיה כבש שלושה שערים בעשרה משחקים. מתחילת הקריירה רשם 14 שערים ב-88 משחקיו. בעברו רשם החלוץ הקונגולזי-בלגי, 11 הופעות בנבחרת בלגיה הצעירה. בפ"ת מדגישים כי כרגע אין סיכום, אך החלוץ ינחת להתרשמות ואם הדברים יבשילו, העסקה תצא לפועל. כרגע, הסיכויים שהעסקה תצא לפועל לא גבוהים.


 


 

כפי שפרסמנו בנוגע לגיא מלמד, אם החלוץ לא ישחק באירופה, הוא צפוי לשחק במכבי חיפה. פגישה בין הצדדים נערכה כבר לפני שבועיים ובכרמל מאוד רוצים לראות את החלוץ לובש ירוק, אך רק ההמתנה לאירופה מצידו של מלמד מעכבת את העסקה. 




מלמד. אם יישאר בארץ, ילבש ירוק (אודי ציטיאט)

 

בנוסף, בפ"ת לא ויתרו גם על חיזוק ישראלי לחוד ההתקפה, אך בשל היצע השוק הנמוך כרגע, בקבוצה מעדיפים לחכות להתפתחויות. הקבוצה תפתח ביום שבת את משחקיה בגביע הטוטו, כאשר תתארח אצל הפועל רעננה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי