טרויסי עוקץ את מכבי חיפה: נסעתי לישראל רק כדי לראות את המקום

ג'יימס טרויסי
ג'יימס טרויסי | מכבי חיפה, אתר רשמי

האוסטרלי, שצולם עם הצעיף של מכבי חיפה בבן גוריון, הסביר את הסיטואציה: "כשאתה פוגש מישהו בפעם הראשונה והוא נותן לך צעיף, לא מנומס להגיד 'לא'"

(גודל טקסט)

קשרה של נבחרת אוסטרליה, ג'יימס טרויסי, הלהיב לפני כשבועיים את אוהדי מכבי חיפה אחרי שהמועדון הודיע שהשחקן הגיע לבדיקות לפני חתימה. הירוקים אף הגדילו לעשות כשפרסמו את תמונתו עם צעיף המועדון בשדה התעופה בן גוריון. יחד עם זאת, בסוף טרויסי לא חתם וכעת הוא מסביר את השתלשלות האירועים לפי ראות עיניו.

"נסעתי לישראל רק כדי לראות את המקום. כשאתה פוגש מישהו בפעם הראשונה והוא נותן לך צעיף, לא מנומס להגיד 'לא'. לא יכולתי לסרב", אמר הקשר בן ה-29 שחתם במלבורן ויקטורי בסופו של דבר. "בכנות, חשבתי שישלחו את התמונה רק לבעלים ולמאמן. המאמן (גיא לוזון – א"ס) היה בסטנדרד ליאז' בזמן ששיחקתי בבלגיה והוא מכיר אותי. בסופו של דבר הם פרסמו את התמונה וזה התפוצץ. אבל מעולם לא אמרתי שאני נוסע לשם כדי לחתום זה לא היה המצב", הוסיף הקשר.

"זה סיפור מצחיק, חשבתי שהתמונה היא בשביל שיגידו: 'אוקיי, ג'ימי הגיע'. נסעתי לשם עם ארוסתי כדי לבדוק את המקום ולראות מה יש שם. זה לא היה בשבילי", המשיך האוסטרלי. בסופו של דבר, השחקן החליט שלא לחתום בקבוצה. שמועות קשרו אותו לקבוצות בטורקיה וברוסיה, הוא כבר עבר בדיקות רפואיות במלבורן סיטי, אבל בסופו של דבר ביצע פניית פרסה וחתם במלבורן ויקטורי לשנתיים נוספות. הוא אמור להרוויח כ-600 אלף דולר לעונה.

"היו כמה קבוצות שניהלתי איתן מו"מ. טוב שאנשים מדברים על קבוצות שמעוניינות. זה אומר שרוצים אותי. אבל אני כאן בפעם השלישית וזה אומר שוויקטורי זה המועדון מספר 1 עבורי", אמר טרויסי במסיבת עיתונאים ואישר: "המונדיאל נמצא אצלי בראש. זו אחת הסיבות שלא רציתי לקחת הימור (בבחירת הקבוצה)".

ג'יימס טרויסי (טוויטר)
ג'יימס טרויסי (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי