"אם מכבי ת"א תשלם את מה שנדרוש, אלירן עטר יעזוב"

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

במכבי חיפה התייחסו לאיתותים מקריית שלום בקשר לחלוץ. שלומי אזולאי צפוי לעשות את הדרך ההפוכה. פורן דחה הצעה על סך 900 אלף יורו. צפו בתקציר מה-0:1 על פאניוניוס

(גודל טקסט)

ג'ורדי  קרויף אמנם סירב אמש (חמישי) להתייחס לנושא אלירן עטר בתום הניצחון 0:1 על פאניוניוס, אבל נראה כי מאחורי הקלעים מתגבש מהלך להעברתו של החלוץ ממכבי חיפה לקריית שלום. הכוונה היא שהצהובים יעבירו לירוקים את הקשר שלומי אזולאי וסכום כסף לא גבוה תמורתו של החלוץ.

במכבי ת"א מאמינים שהפעם מכבי חיפה ומאמנה גיא לוזון לא יתנגדו למהלך. "בתקופה האחרונה מערכת היחסים בין לוזון לעטר לא מן המשובחות, בנוסף לקו הקדמי העמוס של הקבוצה", אמר גורם המקורב לקבוצה מהכרמל, " לירוקים גם יש מחויבות לשלומי אזולאי שכבר היה סגור במועדון בעונה שעברה על חוזה לשלוש שנים. נראה כי המהלך עליו מדברים למעלה משנה ייצא בקרוב לפועל".

גם הירוקים מקווים לסיים את הסאגה סביב עטר כבר במהלך השבוע הקרוב. במועדון מבינים כי אי הוודאות סביב החלוץ והאיתותים כי עטר מעדיף את הצהובים לא עושה להם טוב. עם זאת מציינים בכרמל כי טרם התקבלה רשמית הצעה ממכבי תל אביב וכי אם תגיע, הצהובים יודעים בדיוק מה המחיר שיידרש. "זה פשוט אם מכבי תל אביב תשלם את מה שאנחנו דורשים, עטר יעזוב", אמרו במועדון.


עטר. בחיפה מבינים שאי הוודאות לא עושה טוב למועדון (ערן לוף)

בכל מקרה העזיבה של השחקן כבר בקיץ והעובדה שטרם ברור מתי מאור בוזגלו יגיע, אם בכלל, יכולה להביא לשינוי במחשבה לגבי העמדה של הזר השישי. בוצה. בשלב זה דורש לוזון פליימייקר אך אם עטר יעזוב ובוזגלו יחזור רק תוך מספר חודשים אז בצוות המקצועי עשויים ללכת על חלוץ או שחקן כנף. אגב בסביבתו של בוזגלו ממשיכים לציין על התקרבות במשא ומתן בינם לבין המועדון ובשלב זה נראה כי המחלוקת סובבת סביב הבונוסים שיקבל השחקן. בוזגלו צפוי לקבל מענקים על גביע ואליפות.

גולסה: "נצטרך לשחק יותר טוב ביוון"
מכבי תל אביב שוב לא הרשימה אתמול (חמישי), אך הצליחה לשמור על שער נקי ולצאת עם 0:1 במשחק הראשון מבין שניים מול פאניוניוס בסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית.

הצהובים יצאו מלאי חששות לגומלין ביוון, בעיקר בגלל היכולת הבינונית. הקשר אייל גולסה אמר: "שיחקתי ביוון שנתיים ואני מכיר מצוין את הקבוצה ואת המגרש הביתי שלהם. הדחיפה שהאוהדים נותנים לפאניוניוס גדולה. נהיה אמורים לשחק טוב יותר, ברור שהניצחון הזה הוא רק מחצית ראשונה".
כמו במשחקים האחרונים, גם הפעם המאמן ג'ורדי קרויף לא התרשם מהניצחון ודיבר על היכולת החלשה של שחקנים שהרבו לאבד כדורים ונראו עייפים. ההולנדי והמנכ"ל בן מנספורד לא הצליחו לצרף זרים, מלבד כריסטיאן באטוקיו והמאמן הודה ששחקנים לא מתלהבים להגיע. השניים מחפשים בלם, קשר ושחקן התקפי לאגף השמאלי.


גולסה. מכיר טוב את המגרש של פאניוניוס (אריאל שלום)

מנספורד אף יצא לאירופה להיפגש עם מספר מועמדים, אך לא הצליח להגיע להסכמות עם אף אחד מהם. גורמים המקורבים למועדון מספרים הבלם הנורבגי וגארד פורן דחה הצעה כספית על סך 900 אלף יורו.

ראשי הקבוצה היוונית הבהירו ששני השחקנים האיראנים מסעוד שוג'אי ואחסן חאג'ספי לא ישחקו גם בגומלין. "הם קיבלו הוראה מהמדינה שלהם ומההתאחדות שלהם ולא ישחקו בשבוע הבא".

במשחק ביום ראשון מול בני יהודה במחזור הפתיחה של גביע הטוטו צפויים לקבל דקות שחקנים שעד כה לא קיבלו יותר מדי הזדמנויות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי