גורמים בהפועל עכו: אם הקבוצה לא תתחזק, דורה עשוי לעזוב

שלומי דור ה
שלומי דורה | ערן לוף

המאמן עצמו התבטא באופטימיות לאחר ה-4:0 לקריית שמונה: "לא בלקסיקון שלי להתייאש, לפני שנתיים בזמן גביע הטוטו הייתי בנתניה וחשבתי שנהיה בצמרת"

(גודל טקסט)

בניגוד לאווירת הייאוש ששררה בהפועל עכו אחרי ה-4:0 לקריית שמונה במחזור הראשון בגביע הטוטו, ניסה המאמן שלומי דורה לשמור על אופטימיות. "להתייאש זה לא בלקסיקון שלי", אמר דורה, "מה גם שמשחקי גביע הטוטו לא אומרים כלום. הייתי במכבי נתניה לפני שנתיים בזמן משחקי ההכנה לליגה וחשבתי שאנחנו נהיה בצמרת (היהלומים ירדו כזכור). היעד שלנו להיות מוכנים ב-19 באוגוסט".

עם זאת גורמים במועדון אמרו כי אם עכו תסתפק רק בהעברת שחקנים בבקרה ולא תפעל להתתחזק היא עלולה למצוא עצמה עד תחילת הליגה ללא דורה.

  • עמיקם עם ניתוח ראשוני של ליגת העל

"נראינו כמו בדיחה עצובה במשחק מול קריית שמונה", סיכם אחד השחקנים, "למעשה אנחנו נראים ככה כבר מאז תחילת האימונים ואם לא יהיה שינוי משמעותי, הסוף שלנו כבר ידוע מראש".


שחקני הפועל עכו. "נראינו כמו בדיחה עצובה" (ערן לוף)

בצוות המקצועי והניהולי פחות מתרגשים ורוצים בעיקר לסיים את הסאגות הניהוליות שעל הפרק. במועדון מתכוונים לערער על הפחתת שלוש הנקודות ומאמינים שיצליחו. בנוסף בהנהלה מקווים כי כבר עד המשחק מול הפועל חיפה ביום רביעי יעברו רוב שחקני הסגל והצוות המקצועי בניהולו של דורה בבקרה.

אוהדי עכו שהגיעו למשחק מול קריית שמונה התמקדו במחאה במשך כל 90 הדקות ועיקר הכעס יצא נגד סוכן השחקנים דודו דהאן. ובעניין אחר. מושיקו מישאלוף הגיש אתמול (ראשון) תביעה כנגד המועדון על כיבוד מלוא החוזה שלו. הבלם, יחד עם הקשר גל אראל והמגן דניאל בורחל נמצאים ברשימת המנודים של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי