נילסן לא הועבר במכוון בבקרה, אבל לא ינודה

נילסן (שני משמאל) באימון פתיחת העונה
נילסן (שני משמאל) באימון פתיחת העונה | אודי ציטיאט

במכבי נתניה מצפים שהבלם הדני שמתעקש להישאר למרות שאינו בתכניות ימצא לעצמו קבוצה או יתפשר על פיצוי. לגרוס אין שבר או קרע במפשעה. בקבוצה מחכים לקייטה או להופר

(גודל טקסט)

הסאגה בין תומאס יול נילסן למכבי נתניה מסרבת להסתיים. הבלם הדני שאכזב את הצוות המקצועי ביכולתו ובגישתו קיבל הודעה שהוא לא בתכניות של הקבוצה, אבל חזר בתחילת השבוע מביקור מולדת לרגל לידת אחייניתו והודיע על כוונתו להישאר. יצויין שבתחילת דרכו בקבוצה הצהירו נילסן וסוכנו כי הבלם מעוניין לעזוב ורק לאחר שהבינו שאין לו הצעות מדנמרק שינו את דעתם.

נילסן הוא השחקן היחיד של נתניה שלא עבר בבקרה וכשחזר השבוע הובהר לדני כי אינו כלול יותר בתכניות לעונה הבאה וכי קשה יהיה להחזיר את הגלגל לאחור. במועדון מהשרון מרוצים מאוד מגיא גרוס בעמדה של נילסן כך שאם הדני לא ימצא קבוצה או לחלופין יתפשר על פיצוי כספי, הוא ימשיך להתאמן עם נתניה, אבל לא יכלל בסגל למשחקים בגביע הטוטו ובליגה. בנתניה הבהירו כי במסגרת המדיניות שנקבעה במועדון לא יהיו שחקנים מנודים כמו שקיימים בקבוצות אחרות.

בתוך כך עבר גרוס אמש (ראשון) בדיקת MRI במפשעה שהעלתה כי אין לבלם קרע או שבר באזור. עם זאת הבלם ייעדר מהמשחק הרשמי הראשון של נתניה ביום רביעי אצל מכבי פתח תקווה במושבה במחזור השני של גביע הטוטו. "אנחנו מאוד מאמינים בגרוס. הוא בלם מצוין שיתברר כהחתמה טובה", אמרו במועדון. דיא סבע צפוי לחזור לאימונים מלאים כבר בשבוע הבא ועשוי להיות כשיר לפתיחת ליגת העל, בעוד קצת פחות משלושה שבועות. הברזילאי לאנדרו ריביירו ממשיך להרשים באימונים. "יש לנו קבוצה לוחמת, אבל טוב שלצד ערן לוי וסבע יהיה לנו עוד שחקן שרק בשבילו שווה לקנות כרטיס".


ריביירו. עוד שחקן ששווה לקנות כרטיס רק בשבילו  (אודי ציטיאט)

נתניה עדיין ממתינה לתשובה משני המועמדים הזרים המרכזיים לאיוש החוד אלחסנה קייטה וארווין הופר (שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1). בנתניה חושדים כי קייטה מחזיק בהצעות נוספות מטורקיה ומרומניה, בעוד הופר הבהיר לראשי המועדון כי הוא מחזיק בהצעה קורצת מאוסטריה, אבל נתניה היא האופציה השנייה שלו. בנתניה בונים על הגעתו של הופר, גם בגלל שהחלוץ בן 30 ויוכל לשמש מנהיג בסגל הצעיר של הקבוצה.

המאמן סלובודאן דראפיץ' צפוי לתרגל הערב (שני) את ההרכב שיפתח מול מכבי פתח תקווה. חגי גולדנברג ודודי תירם צפויים לפתוח במרכז ההגנה ואילו אביב אברהם צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בקישור. גולדנברג יפגוש את האקסית במשחק הראשון בחייו שאינו במדי מכבי פ"ת. גם דני עמוס ישחק נגד קבוצתו בעונה שעברה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי