בלעדי: תורג'מן וחבשי פספסו את טיסת ההמשך ונתקעו באיסטנבול

אבוקסיס
אבוקסיס | דני מרון

בני יהודה המריאה לסנט פטרסבורג, אך שני שחקניה פספסו את טיסת ההמשך. המגן: "לא יודעים מה לעשות". מרשיץ' קיבל הצעות מרומניה ומקפריסין, גם אשדוד בעקבותיו

(גודל טקסט)

בני יהודה המריאה הבוקר (שלישי) למשחק הגומלין נגד זניט סנט פטרסבורג (חמישי, 20:00). הקבוצה נחתה בשדה התעופה באיסטנבול בדרך לרוסיה, אך שם התרחש אירוע מוזר. השחקנים בן תורג'מן ועאיד חבשי פספסו את טיסת ההמשך ונתקעו באיסטנבול. תורג'מן אמר: "היינו מבולבלים, לא מצאנו את הדרך לשער הטיסה. אנחנו לבד ולא יודעים מה לעשות. לא שלחו לנו הודעות, המריאו בלעדינו ועכשיו אנחנו תקועים בלי כסף ולא יכולים לצאת מהשדה התעופה. כנראה נעביר כאן את הלילה. אנחנו בהמתנה". ראוי להדגיש שהטיסה הבאה לסנט פטרסבורג תצא מאיסטנבול לפנות בוקר.

מבני יהודה נמסר בתגובה: "שני השחקנים לא הגיעו בזמן לשער בשדה התעופה ולכן פספסו את הטיסה. העניין נבדק על ידי המועדון ויטופל על ידי הנהלת הקבוצה. שני השחקנים יצטרפו מחר לשאר הקבוצה בסנט פטרסבורג".
 

למרות שהסיכויים אחרי ה-2:0 במשחק הראשון קלושים, בקבוצה מנסים לשדר אופטימיות ולנסות לעשות את המקסימום כדי לחזור עם תוצאה מכובדת. הקבוצה תמשיך במערך של שלושה בלמים ושחקנים שלא שיחקו בגביע הטוטו נגד מכבי תל אביב כמו עאיד חבשי, בן תורג'מן, רועי גורדנה, אלמוג בוזגלו ונריוס ואלסקיס ישובו להרכב הפותח. אגב, בוזגלו יצא למשחק על אף העובדה שאשתו כורעת ללדת. 

תורג'מן, ישוב ל-11 (אודי ציטיאט)

במקביל, הקבוצה קיבלה פניות לגבי הקשר הקרואטי אנטוניו מרשיץ' שלא נמצא בתוכניות. פאפוס מקפריסין כבר פנתה למועדון באופן רשמי וגם קלוז' הרומנית ודברצן מהונגריה מביעות עניין בקשר. במקביל, גם מ.ס אשדוד מגלה עניין בקרואטי ועשויה לפנות לבני יהודה בנושא על מנת להשאילו. כזכור, מאמן אשדוד יוסי מזרחי הוא שהביא את הקרואטי לישראל, כשהדריך את בני יהודה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי