מכבי ת"א הציעה לבוזגלו חוזה לשלוש שנים, השכר ינוע סביב 750 אלף יורו בעונה

בוזגלו. חוזר לכרמל?
בוזגלו. חוזר לכרמל? | צילום: דני מרון

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, נציגי הקשר קיבלו הצעה מפתה מהצהובים. המתווה: תוספת של 250 אלף יורו על כרטיסו ב-3 תשלומים. במקביל, ניסיון לקדם את עסקת אלירן עטר

(גודל טקסט)

עסקת העברתו של מאור בוזגלו למכבי תל אביב תופסת תאוצה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הצהובים פנו רשמית לנציגי הקשר במטרה לצרפו ולספורט1 נודע כי בין הצדדים התקיימו שתי פגישות בנושא.

בפגישות עלה מתווה הרכישה כאשר המנכ"ל בן מנספורד והמאמן ג'ורדי קרויף נכחו בהן יחד עם אביו של השחקן יעקב בוזגלו שכמובן משמש כנציגו. הצהובים מוכנים להציע לבוזגלו חוזה לשלוש שנים ובנוסף לרכוש את כרטיסו כשלשכרו שמוערך ב-500 אלף יורו יצטרפו בכל שנה 250 אלף יורו עבור רכישת הכרטיס. המשמעות: 750 אלף יורו כשכר שנתי וחוזה לשלוש שנים.

הצדדים קבעו להיפגש כאשר ישובו מאירופה כשבוזגלו ימריא למשחקה של בני יהודה מול זניט ואילו מכבי ת"א תפגוש את פאניוניוס בגומלין הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 22:00).

במקביל, מכבי תל אביב עדיין מעוניינת בחלוץ אלירן עטר ולמרות שנדחתה הצעה בגובה 600 אלף יורו עבורו, הצהובים ינסו לכלול בעסקה את מעברו של אחד הקשרים שלומי אזולאי או דור פרץ לכרמל בתוספת תשלום עבור החלוץ בתקווה שהירוקים יתרצו ובסך הכל תכלול ההצעה המוערכת 1.5 מיליון יורו.

שתי הרכישות הללו תלויות באישורו של הבעלים מיץ' גולדהאר אך הוא מודע לקשיים בצירופם של שחקנים זרים כאשר המאמן ג'ורדי קרויף אישר לאחרונה: "פנינו לשחקנים והגשנו הצעות גבוהות אך הם לא רצו להגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי