במכבי חיפה הבהירו: "לא נמכור את עטר בפחות ממיליון יורו"

אלירן עטר וגל אלברמן
אלירן עטר וגל אלברמן | ערן לוף

הירוקים זועמים על העיסוק בנושא: "רק פוגע בהכנות". הקהל פתח בעצומה ורצה להביע תמיכה בחלוץ באימון, אך המועדון סרב. דיווח בארה"ב: הוגשה הצעה בגובה מיליון דולר עבור הקשר לי אנגווין

(גודל טקסט)

הסאגה סביב אלירן עטר לא יורדת מהכותרות והצליחה להכעיס את אנשי מכבי חיפה. במועדון הירוק זועמים על הכותרות סביב כשבמקביל לא הגיעה הצעה שתואמת את דרישות המועדון. כזכור, אמש הוציא הנשיא יעקב שחר הודעה רשמית בה אישר כי דחה הצעה בגובה 600 אלף יורו. 

"במכבי תל אביב צריכים להבין שאין שום סיכוי שנמכור את עטר בפחות ממיליון יורו. בינתיים כל השיחות מסביב רק פוגעות בהכנות המקצועיות שלנו לקראת פתיחת הליגה ומשחקי גביע הטוטו", אמר גורם במכבי חיפה.

הירוקים שחזרו להתאמן לאחר יום מנוחה רוצים להמשיך את רצף הניצחונות גם מול קריית שמונה (שבת, 21:00) וישנה חשיבות רבה גם להציג כדורגל אטרקטיבי במשחק הבית הראשון של העונה.


יישאר נאמן לירוק? (ערן לוף)

גם אוהדי הקבוצה פתחו בעצומה לא להעביר את עטר למכבי תל אביב ואף רצו להגיע לאימון הקבוצה ולתמוך בשחקן, אבל זכו להתנגדות מצד המועדון בטענה שמדובר באימון סגור. "אנו כאוהדי מכבי חיפה, ירוקים בנשמה, קוראים להנהלת הקבוצה – בשום פנים ואופן על תמכרו את עטר לצהובים. אל תחזקו את יריבינו, אנו האוהדים אוהבים את אלירן ורוצים אותו איתנו במסע אל הפסגה. אנו פונים לאלירן עצמו – אלירן, תישאר ירוק. אנו כקהל מחבקים אותך ונתמוך בך לאורך כל הדרך. הישאר נאמן לסמל", נכתב בעצומה.

בינתיים, במכבי חיפה ממתינים לתשובה של החלוץ גיא מלמד האם ברצונו להישאר בעונה הקרובה בישראל. מלמד אמנם מעוניין לשחק באירופה ואף זכה להצעה מקבוצת ויטסה ההולנדית, אך אם המשא ומתן לא יצלח, החלוץ צפוי להצטרף לירוקים. בתוך כך, העיתונאי האמריקאי פול טנוריו צייץ שהצעה בגובה מיליון דולר שהגישו הירוקים עבור הקשר לי אנגוויין נדחתה. השחקן בן ה-30, אמריקאי ממוצא וייטנאמי שעבר גם בפ.ס.וו, משחק כיום בניו אינגלנד רבולושן מה-MLS. לקשר תשע הופעות במדי נבחרת ארצות הברית. השחקן הבקיע 50 שערים ב-189 הופעות ב-MLS. 


מלמד, אירופה או הכרמל? (אודי ציטיאט)

בנושא אחר, הקבוצה תעמוד לדין על השלכת שקית גרעינים וכוס משקה לעבר ספסל סכנין במשחק בגביע הטוטו האחרון בין הקבוצות בשבת (1:4).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי