רשמית: ז'אירו סבירסקי סיים את דרכו בבני סכנין

ז'אירו סבירסקי
ז'אירו סבירסקי עם איימן חלאילה | ערן לוף

הנהלת בני סכנין התכנסה הערב והודיעה על פרידה מהמאמן הברזילאי: "התבטא בחריפות כנגד המועדון והנהלתו, נעלם יחד עוזרו ונטש את מקום עבודתו ללא התראה וללא ידיעת הנהלת המועדון ולא אישורה"

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי. הנהלת בני סכנין התכנסה הערב (שלישי) והחליטה על סיום ההתקשרות עם המאמן הברזילאי ז'אירו סבירסקי, שרק לפני פחות מחודשיים חתם כמאמן הקבוצה.


הסאגה סביב הברזילאי נמשכת מזה כשבוע והגיעה לשיאה כאשר בהנהלת הקבוצה הופתעו וזעמו כאשר שמעו כי המאמן עזב ללא ידיעה לטורקיה. בסכנין כבר החלו בחיפושים אחר מחליף ובין השמות עלו מרקו בלבול שסירב, עמיר תורג'מן, בני בן זקן, פליקס נעים ואמיל ולב הבולגרי שנציגיו כבר שוחחו עם אבו יונס


 


עוד לפני התכנסות ההנהלה, מנכ"ל בני סכנין חאלד דוכי התראיין לתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לטענות של מאמן הקבוצה ז'אירו סבירסקי: "אנחנו לא יודעים מה קרה, הוא ברח בלי להודיע כדי לחדש את הוויזה שלו. זה לא מכובד להתחיל להגיב. סכנין זה מועדון שקיים המון שנים וכולם יודעים שהוא רציני וההנהלה רצינית. אנחנו לא צריכים הוכיח כלום לאף אחד. זה שלא רשמנו אותו לגביע הטוטו לא סותר את זה, זאת בעיה שיש להרבה קבוצות. גם יוסי אבוקסיס לא עמד על הקווים במשחק הראשון בשנה שעברה".
 



סיים את דרכו בבני סכנין. ז'אירו סבירסקי (ערן לוף)


דוכי, למעשה, שלל את האפשרות שהברזילאי יחזור למועדון עוד לפני ההודעה: "תתאר לעצמך שמאמן שאמור לתת דוגמה למנהיגות, יושר ומחוייבות ועוזב על דעת עצמו. איך זה נראה? הוא היה צריך להוכיח שהוא מאמן טוב וראוי לתפקיד. נתתי לו את הכלים, את כל השחקנים שהוא ביקש. נתנו לו להביא שחקנים ברזילאים והוא הביא שניים".


המנכ"ל התייחס גם למחליף האפשרי: "אין לנו כרגע מישהו, אבל נחליט תוך יומיים. יש המון שמות. מרקו בלבול לא יכול לבוא, הוא מאמן נבחרת ותחת חוזה עד 2018 ואם הוא יעזוב יש קנס. אנחנו מעריכים את המאמנים הישראלים ויש הרבה ראויים. סואן? זה שהוא היה מנהל מקצועי במחלקת הנוער, לא אומר שהוא יוכל לאמן בליגת העל. אנחנו נשב ונחליט על המאמן וכולם יידעו".


סבירסקי באימון סכנין. פרידה מהירה מליגת העל (אתר רשמי)


סבירסקי עצמו מופתע מהסערה שנוצרה סביב נסיעתו ומוקדם יותר הסביר: "כמובן שאני חוזר ביום שישי. לא עזבתי את המועדון, אבל יש חוקים לקבלת ויזה ואם הייתי בלעדיה זאת אווירה על החוק. עזבתי כדי לחדש את הוויזה ופתאום אני שומע במועדון שמדברים עם מאמן אחר. אני לא מבין מה קרה".


הודעת מראש על כך?

"כן כבר אחרי החזרה מיוון הודעתי שאסע לחו"ל כדי לסדר את זה".


דיברת ביממה הקרובה עם מישהו מההנהלה בכדי להבין את הכעס שלהם והרצון להביא מאמן אחר?

"זאת שאלה שצריך להפנות להנהלה". 


לפניית ספורט1 מסרה בני סכנין לאור דבריו של סבירסקי: "הוויזה הזמנית שלו בתוקף עד ה-18 באוגוסט, תוכנן שהיא תחודש יחד עם הבקשה לאישור עבודה והפקדת ההסכם במשרד הפנים. לאחר מכן הוא יקבל ארכה לחודשיים עד הוצאת האישור. דברי סבירסקי אינם ידועים להנהלה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי