נעים ובן זקן מועמדים, סבירסקי לא ייפרד מהשחקנים

פליקס נעים
פליקס נעים | צילום: דניאל סטרבורבדיס

ראשי בני סכנין החלו בגישושים עם מועמדים להחליף את הברזילאי שסיים את דרכו ולא מתכוון לדרוש את מלוא חוזהו, גם עמיר תורג'מן בתמונה על אף העובדה שחתם על חוזה חדש בת"א/רמלה

(גודל טקסט)

 הבוקר שאחרי ההודעה על סיום דרכו של המאמן הברזילאי ז'אירו סבירסקי, בבני סכנין כבר חושבים על המאמן הבא. במועדון אומנם טוענים כי ישיבה מסודרת לגבי המועמדים תיערך לאחר המשחק הערב מול עירוני קריית שמונה (19:00), אך בין לבין ראשי המועדון צפויים לפתוח בגישושים מול מועמדים. 

בראש הרשימה נמצאים בני בן זקן שהיה מועמד לקבוצה גם בקיץ וזוכה להערכה ופליקס נעים שסיים את העונה האחרונה בהפועל כפר סבא. נעים, בדומה ליוסי אבוקסיס, מזוהה עם שיטה דומה שירשו מאלי גוטמן ויש מי שמציין במועדון כי זאת האופציה הטובה ביותר. מועמד נוסף הוא עמיר תורג'מן שהיה מועמד בולט בקיץ, אך בסופו של דבר יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס החליט ללכת על מאמן זר. בינתיים תורג'מן חתם על חוזה חדש בבית"ר תל אביב רמלה. בנוסף תורג'מן ירצה להביא עמו את עוזרו, כפי שרצה במועדון ספורט אשדוד ולא בטוח שבסכנין יסכימו לכך וזאת לאור ההערכה הרבה לעבודתו של איימן חלאיילה שמשמש כמאמן ראשי של הקבוצה מתחילת השבוע.

חלאיילה אומנם לא יעמוד הערב על הקווים מול קריית שמונה מכיוון שלא עבר בבקרה, אבל יהיה זה שיקבל את כל ההחלטות המקצועיות במשחק. המאמן הברזילאי ז'אירו סבירסקי צפוי להגיע לישראל ביום שישי כדי ולאסוף את כל חפציו מדירתו בכרמיאל, אך אינו צפוי להגיע למשרדי המועדון או למתחם האימונים כדי להיפרד מהשחקנים. בסביבתו סיפרו כי גם לא ידרוש את מלוא חוזהו עד לסיום העונה, אלא תשלום על תקופה של כחודשיים ימים בהם שהה בישראל.


בן זקן. מועמד מוביל לבני סכנין (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי