הבלם הגרמני טים הויבך חתם לעונה במכבי נתניה

טים הויבך
טים הויבך | אתר רשמי

הצהובים הודיעו על צירופו של שחקן קייזרסלאוטרן בשלוש השנים האחרונות (בן 29, 1.92 מטר): "רוצה לעזור למועדון להגשים את מטרותיו ולהתברג בצמרת". יחליף את הדני תומאס יול נילסן

(גודל טקסט)
מכבי נתניה צירפה הקיץ את הבלם הדני תומאס יול נילסן, אולם הוא צפוי לעזוב וכלל לא נרשם בהתאחדות לכדורגל. הבוקר הודיעה הקבוצה על מי שישמש כמחליפו, הבלם הגרמני טים הויבך (29, 1.92 מטר) שהגיע מקבוצת קייזרסלאוטרן.


הויבך חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ולאתר הרשמי של המועדון סיפר: "שמח להגיע לישראל ולקבוצת מכבי נתניה אותה אימן בעבר אחד מגדול שחקני נבחרת גרמניה לותר מתיאוס ובנוסף גידלה שחקנים נהדרים כמו אלמוג כהן ואיתי שכטר. אני מגיע מלא במוטיבציה במטרה לתרום מניסיוני הרב והכל מתוך רצון לעזור למועדון להגשים את מטרותיו ולהתברג בקדמת במת הכדורגל הישראלי. אני מצפה למפגש הראשון עם חבריי לקבוצה ועם הקהל ששמעתי אודותיו מאלמוג. אני שמח לצאת היום לדרך עם שאר השחקנים לקראת העונה החדשה והמאתגרת של המועדון".




הויבך גדל בבורוסיה מנשנגלדבאך, אבל שיחק רק בקבוצת המילואים של המועדון. בקיץ 2012 עבר ל-FSV פרנקפורט ובשלוש השנים האחרונות רשם 62 הופעות ליגה במדי קייזרסלאוטרן בהן כבש שער אחד. הבלם המתנשא לגובה 1.92 מטר מעולם לא שיחק מחוץ לגרמניה או בבונדסליגה הראשונה. הוא הגיע בהעברה חופשית לאחר שחוזהו הסתיים. מדובר בשחקן הרכש ה-12 של מכבי נתניה העונה, כולל נילסן שכאמור אין כוונה להעבירו בבקרה ולרשום אותו בהתאחדות לכדורגל.


נתניה מעוניינת לסגור את הסגל עם חלוץ זר שיהיה הזר השישי של הקבוצה. הערב (רביעי, 21:00) תתארח הקבוצה אצל מכבי פתח תקווה בגביע הטוטו. דודי תירם וחגי גולדנברג ישחקו כבלמים. דיא סבע, הרנקו ורגוץ' וגיא גרוס הפצועים ייעדרו.

 


הויבך. הצטרף ליהלומים במקומו של נילסן (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי