כרגע: מכבי תל אביב לא מדורגת בשלב הפלייאוף

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | צילום: מכבי תל אביב

בעקבות ההפתעות הרבות באלופות, הצהובים זקוקים להדחה של אחת המדורגות עם ניקוד גבוה משלהם. הקבוצה קיימה מסע"ת ביוון לקראת הגומלין במוקדמות הליגה האירופית. קרויף: "צריכים לעלות". ייני עשוי לפתוח כמגן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה היום (רביעי) באתונה לקראת משחק הגומלין מחר (22:00) מול פאניוניוס היוונית במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית. הצהובים, שהגיעו עם יתרון שביר של 0:1 מהמשחק הראשון בנתניה, קיימו אימון מסכם באצטדיון נאס סמירניס. לפני כן ג'ורדי קרויף וארון שוינפלד התייצבו במסיבת העיתונאים המסורתית.


בעקבות ההפתעות הערב במוקדמות ליגת האלופות והדחתן של קבוצות עם ניקוד גבוה, מכבי תל אביב עלולה להיות לא מדורגת בשלב הפלייאוף אם תעבור את הקבוצה היוונית. הצהובים צריכים לקוות שקבוצה אחת עם ניקוד גבוה משלהם תודח במשחקי מחר. פ.ס.וו (1:0 בבית לאוסייק), ספרטה פראג (2:0 בחוץ מול הכוכב האדום), גנט (1:1 בבית עם אלטאך) נמצאות בסכנת ההדחה הגבוהה ביותר.


"ברור לכולם שיהיה משחק קשה מאוד", פתח ג'ורדי קרויף את מסיבת העיתונאים. "זו המחצית השנייה ואנחנו צריכים להשלים את המשימה ולהעפיל שלב". 





מאמן מכבי ת"א סרב לספר באיזו שיטה קבוצתו תשחק: "אנחנו לא חושפים את תכניות המשחק שלנו אף פעם. תמיד מנסים לשחק את המשחק שלנו. יש לנו את הסגנון שלנו וזה מה שננסה לעשות. התוצאה מהמשחק הראשון היא כזו שהופכת את המשחק לפתוח. נצטרך לבוא מרוכזים".


 



על היריבה: "האצטדיון הזה ביתי והקהל פה תומך, אבל אנחנו רגלים לזה גם מהליגה שלנו ככה שלא זו תהיה בעיה. אני מצפה שפאניוניוס תנסה קודם כל להשוות את התוצאה ולמחוק את הפיגור. כמו שאמרתי, זו לא תוצאה שאי אפשר למחוק והיא יכולה להיות מסוכנת לשתי הקבוצות. אני מצפה מהם למשחק עם הרבה תשוקה. הם ינסו לתקוף מההתחלה ואנחנו נצטרך להיות מוכנים לזה".


אופי המשחק שצפוי מחר: "במנטליות שלנו אנחנו משחקים בדרך כלל כדי לנצח. גם במשחקים בליגה שלנו אנחנו לא יודעים להתכונן למשחק כדי לא להפסיד אלא משחקים תמיד כדי לנצח וזו תהיה טעות לשנות את הגישה הזו".


ארון שוינפלד הוסיף: "אנחנו מובילים 0:1 מהמשחק הראשון. היה משחק קשה בארץ. אני חושב שלא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו ועכשיו אנחנו מוכנים לקרב. אנחנו קבוצה שרוצה לנצח כל משחק. מקווה שאוכל לעזור לקבוצה להשלים את המשימה".




מוכן לקרב. ארון שוינפלד (מכבי תל אביב)


ג'ורדי קרויף תרגל שני מערכים וההחלטה איזה הרכב יפתח תתקבל מחר בבוקר לאחר האימון הטקטי. אחת האפשרויות היא להעביר את שרן ייני לעמדת המגן הימני, כשדור פרץ צפוי לקבל את המקום בקישור.


מכבי תל אביב, הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיים, איתן טיבי, אופיר דויזאדה, שרן ייני, דור פרץ, איל גולסה, כריסטיאן באטוקיו, עומר אצילי, וידאר קיארטנסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי