מכבי ת"א מקווה להחתים את עטר ושחקן זר לפני הפלייאוף

אלירן עטר מול טל בן חיים
אלירן עטר מול טל בן חיים | ערן לוף

הצהובים רוצים להביא חיזוק, מכבי חיפה דורשת להכריע בעניינו של החלוץ עד יום שני ומוכנה לשלם חצי מיליון יורו על אזולאי. לאחר ה-0:1 על פאניוניוס נצפה חג'סאפי האיראני ממרר בבכי. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשתתף היום (שישי, 14:00, ספורט1) בהגרלת הפלייאוף של הליגה האירופית לאחר שניצחה אתמול 0:1 את פאניוניוס (0:2 בסיכום) ושמרה על מאזן של שישה ניצחונות בששת המשחקים הרשמיים שקיימה העונה.

המאמן ג'ורדי קרויף שיבח בסיום את שחקניו ואמר שהם שיחקו 'כמו גברים'. ההולנדי התייחס לכך שהקבוצה ידעה לשחק על תוצאה כדי לעלות לשלב הבא, אך הוסיף ש"לא הנענו מספיק את הכדור". לכולם במועדון ברור שצריך להביא עוד 2-3 שחקנים איכותיים כדי לשדרג את הקבוצה.

בסיום המשחק נראה השחקן האיראני אחסן חג'סאפי בוכה בשל ההדחה על ידי הקבוצה הישראלית, וחבריו ניסו לנחמו. שחקן מכבי ת"א סיפר בסיום: "הפחידו אותנו מהמגרש הביתי והאווירה של הקהל הסוער שלהם, אבל אנחנו הרגשנו מבחינת הקהל כמו באיסלנד. הם ממש לא השפיעו".

עומר אצילי, שכבש שער ניצחון נהדר, אמר: "חזרתי אחרי שנה קשה, אני שמח להיות פה במכבי". גם הבלם טל בן חיים השתפך: "גדלתי במכבי ת"א והאמביציה עבורי היא להמשיך לעשות הכל כדי לעזור למועדון".

עומר אצילי. שער נדיר (מכבי ת
עומר אצילי. שער נדיר (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

הצהובים נמצאים במירוץ נגד השעון כדי להחתים שחקנים חדשים לפני תחילת הפלייאוף. הדד-ליין של אופ"א יהיה בלילה שבין שני לשלישי ב-01:00. סגנית אלופת ישראל תוכל להחתים עוד שחקן אחד עד 24 שעות לפני המשחק הראשון. מכבי חיפה העבירה מסר לקרויף כי אם הוא רוצה לרכוש את אלירן עטר הוא צריך לעשות זאת עד יום שני והיא דורשת עליו 1.5 מיליון יורו. גורם במועדון אמר: "אנחנו ממתינים לאישור של גולדהאר לעניין הכספי". במקביל מסתמן שבמהלך השבוע הבא יחתום בקבוצה עוד שחקן זר.

הקשר שלומי אזולאי לא היה אתמול בסגל. הירוקים רוצים את השחקן שגדל במחלקת הנוער שלהם וכזכור כבר סגרו עמו את התנאים בינואר האחרון, אך המהלך לא יצא אל הפועל. יעקב שחר מוכן לשלם על כרטיס השחקן עד חצי מיליון יורו או לכלול אותו בתוך עסקת עטר.

אלירן עטר. ארבעה ימים נותרו (ערן לוף)
אלירן עטר. ארבעה ימים נותרו (ערן לוף)

הקבוצה תנחת היום בצהריים בישראל ותמשיך ישירות למתחם האימונים בקריית שלום לאימון קצר לקראת משחק גביע הטוטו ביום ראשון מול מכבי נתניה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי