יעקב שחר על החלוץ החולה: "עטר קיבל וירוס. צהבת"

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

הבעלים התייחס בציניות למצבו של הכוכב שעשוי לעבור למכבי ת"א והוסיף כי הוא הגביר מעורבותו במו"מ על בוזגלו. הקבוצה עשויה לצרף חלוץ זר

(גודל טקסט)

במכבי חיפה ממתינים לפגישה המכריעה עם ראשי מכבי תל אביב שתקבע את עתידו של אלירן עטר. הירוקים ממשיכים להתעקש כי החלוץ יימכר רק תמורת 1.5 מיליון יורו, כשבימים האחרונים עלתה האפשרות שהשחקן יעבור תמורת מיליון יורו וכרטיסו של שלומי אזולאי.

במועדון מהכרמל מבהירים שהם לא לחוצים בנושא וישמחו אם עטר ימשיך עד סיום חוזהו. השחקן עצמו סבל אתמול מווירוס ולא השתתף באימון, והיום יתברר אם יוכל לקחת חלק במשחק בשבת (21:00) מול עירוני קריית שמונה. בטקס מיוחד שערכה היום (שישי) הקבוצה למנויי יציע היהלום בו נכחו השחקנים והבעלים יענקל'ה שחר הגיב הבעלים בציניות לשאלה על עטר שחולה: "הוא קיבל וירוס. צהבת". 

הדבר גרם לצחוק רב אצל האוהדים ובמועדון ציינו כי היה מדובר בבדיחת דעת ולא מעבר לכך. שחר גם התייחס למאור בוזגלו וסיפר כי נכנס עמוק למשא ומתן בין הצדדים והוא מקווה כי העסקה תצא לפועל אך המועדון אינו מתכוון לחרוג מהתקציב. במועדון סיפרו הבוקר כי חלה התקדמות נוספת במגעים מול מאור בוזגלו והצפי הוא להגיע כבר בשבוע הבא לסיכום סופי.

אלירן עטר. מכבי חיפה תשמח שיישאר (ערן לוף)
אלירן עטר. מכבי חיפה תשמח שיישאר (ערן לוף)
 

בינתיים החליטו גיא לוזון ועוזריו להמתין עם החתמת הזר השישי ואם אכן עטר יעזוב יצרפו חלוץ זר במקומו. אם השחקן יישאר יחזרו לאופציית הקשר זר. מי שעוד יבחן את עתידו בתחילת השבוע הוא הבלם גארי קגלמאכר. האורוגוואי לא שותף בשבוע שעבר מול בני סכנין וכפי שכתבנו אם לא ישותף גם מול ק"ש יבקש לעזוב. בנושא אחר, חלוץ קבוצת הנוער גל קעטבי (17) חתם על חוזה חדש לשלוש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי