סכנין בטוחה: "סבירסקי נטש את הדירה בלי כוונה לחזור"

ז'אירו סבירסקי
ז'אירו סבירסקי עם איימן חלאילה | ערן לוף

נציגת המגזר שכרה עורך דין שביקש בדירה בה שהה המאמן: "היתה ריקה מכל חפץ והעידה על עזיבה מתוכננת". כליבאת וזגורי יפתחו בגביע הטוטו

(גודל טקסט)

בני סכנין תארח ב-19:00 את הפועל חיפה עם רצון להשיג ניצחון הראשון בגביע הטוטו. במועדון כי שבוע אימונים תחת איימן חלאיילה יביא גם לשלוש הנקודות המיוחלות ולמוראל גבוה יותר. אופטימיות נוספת היא חזרתם של השוער מתן עמבר, הקשר ישראל זגורי והחלוץ מוחמד כליבאת שעברו בבקרה התקציבית וצפויים לפתוח בהרכב.

בינתיים במועדון ממשיכים לעסוק בעזיבתו של המאמן הברזילאי ז'אירו סבירסקי. המאמן עזב ביום שני את ישראל לטורקיה כשלטענתו יצא להסדיר את ענייני הוויזה שלו ואילו בסכנין טענו כי עזב לחלוטין את הקבוצה מבלי ליידע איש ולכן החליטו על פיטוריו עוד לפני פתיחת העונה.

כפי שפורסם בספורט1 המאמן שכר עורך דין ברזילאי שינסה לטפל בענייניו מול המועדון בכדי להגיע להסדר על אשר מגיע לו ואילו בסכנין חושבים אחרת.  הבוקר הוציאה הקבוצה הודעה: "הנהלת בני סכנין הסמיכה חבר הנהלה אשר נכנס לדירתו של סבירסקי ובדק את מצב הדירה. הדירה ריקה מכל חפץ אשר שייך לדייר, כל הארונות וחדר השינה מרוקנים מכל חפץ השייך לו או לעוזרו אשר שהה איתו ונטש עמו. מסקנה: הדייר בעת נטישתו את הדירה, נעל את הדלת ללא כוונות לחזרה וכל טענותיו תלויות על בלימה. תועדו התמונות ונמסר לפרוטוקול ליועץ המשפטי".

בנושא אחר, הקבוצה החלה במכירת מנויים לעונה הקרובה. המנויים ימכרו באצטדיון בעכו ובחנות המועדון בסכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי