שחר ומנספורד שוחחו בבית הנשיא וייפגשו בהמשך בעניין אלירן עטר

עטר
עטר | ערן לוף

מנכ"ל מכבי ת"א החליף מספר מילים עם נשיא מכבי חיפה, השניים ייפגשו בהמשך: "אין אולטימטום". גולדהאר צריך לאשר את הסכום שלא כולל את הקשר שלומי אזולאי

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נעצרה אמש (ראשון) אחרי שבעה ניצחונות רצופים עם 0:0 מול מכבי נתניה בגביע הטוטו אבל במועדון עוסקים כמובן בנושא החיזוק המיוחל. השיחות סביב מעברו שהחלוץ אלירן עטר חזרה לצהוב של תל אביב העלו דרגה והמנכ"ל בן מנספורד שוחח עם עמיתו אסף בן דב ממכבי חיפה.

כמו כן, בבית הנשיא בטקס "מגן הכבוד" מנספורד שוחח עם בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר אך השניים החליפו מספר מילים וקבעו לדון בנושא בהמשך. בסביבת נשיא מכבי חיפה אמרו: "אין אולטימטום. המנכ"ל מטפל בזה".

המתווה אליו הגיעו השניים הוא מכירה של עטר בסכום מיליון יורו ללא הקשר שלומי אזולאי, סכום שישולם יחד עם מענק במידה ומכבי תל אביב תגיע לשלב הבתים האירופי. המחיר יקבע בשעות הקרובות לאחר שנשיא מכבי חיפה יעקב שחר ובעלי מכבי ת"א מיץ' גולדהאר ידונו בנושא. הצהובים לוחצים בנושא מתוך כוונה לרשום את עטר לצמד המפגשים מול אלטאך האוסטרית בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית. רישום שחקנים יתבצע עד 01:00 (בין שני לשלישי) ורק שחקן אחד יוכל להירשם 24 שעות לפני המפגש עם האוסטרים.

במכבי תל אביב לא התרגשו מהיכולת הירודה מול נתניה אבל ברור שחלק מהשחקנים חרצו את גורלם מבחינת שחרור או יציאה להשאלה: "עכשיו יהיה קל לקבל החלטות לגביהם", אמרו בסביבת המועדון.


מצא שוער חדש? ג'ורדי (מכבי ת"א, רשמי)

השוער דניאל טננבאום שבלט, סיכם: "אני לא פרדראג ראיקוביץ' ומכבד אותו. קיבלתי הזדמנות להוכיח את עצמי ואני עושה את זה. חלמתי לשחק בישראל ובמכבי תל אביב כי אני יהודי".

המחמאות שקיבל: "שמח שג'ורדי החמיא לי וזה מה שאני רוצה. כשאובארוב דוחף אותי להגיע כמה שיותר גבוה. המטרה שלי היא ללמוד מהשוערים הכי טובים בעולם ולהיות כמוהם".


המעבר יושלם בקרוב? אלירן עטר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי