אלירן עטר: "לא מתרגש מקריאות אוהדי מכבי חיפה"

אלירן עטר
אלירן עטר | צילום: ערן לוף

חלוץ מכבי חיפה התראיין בתכנית "ספורט ברשת" עם גדי נס והתייחס לראשונה לאפשרות מעברו למכבי תל אביב: "משתדל לשמור על החיוך". גורם במועדון לספורט1: "הוא יידע לכבד את החוזה שלו אצלנו"

(גודל טקסט)

 בימים כתיקונם עיקר העניין בעיר חיפה היה סביב משחק הדרבי הראשון של העונה, שייערך הערב (21:00) בסמי עופר במסגרת גביע הטוטו, אך השבוע האחרון ובעיקר שתי היממות האחרונות שייכות לעתידו של החלוץ אלירן עטר – שאף התבטא לראשונה סביב מעברו האפשרי למכבי תל אביב בתכנית האינטרנטית "ספורט ברשת" בהנחיית גדי נס.

כידוע הירוקים ניהלו משא ומתן עם מכבי תל אביב ב-48 השעות האחרונות, כאשר מטרת הצהובים הייתה להחתימו עד 01:00 – אז הסתיים מועד רישום שחקנים לפלייאוף הליגה האירופית – אולם הצדדים לא הגיעו להבנות, בעיקר מכיוון שיו"ר מכבי חיפה יעקב סירב סירב להתגמש. בחיפה הצהירו כבר בתחילת המשא ומתן כי מבחינתם יש שתי אופציות למכירה: מחיר נמוך יחסית על השחקן ואבי ריקן כחלק מהעסקה או מחיר גבוה שעומד על כ-1.4 מיליון יורו ועטר יעבור לצהובים. במכבי תל אביב סירבו לקבל את שתי ההצעות ועטר נותר ירוק.

כאמור בתכנית "ספורט ברשת" שוחחו עם אלירן עטר שעות ספורות לפני הדרבי והחלוץ אמר בקצרה בנוגע לעתידו: "הכל בסדר גמור ואני לא מתרגש מהקריאות. גם אני אוהב את אוהדי מכבי חיפה ואני משתדל תמיד לשמור על החיוך".

ביום שאחרי הסאגה במכבי חיפה לא מתרגשים ומאמינים כי החלוץ ימשיך את היכולת הטובה שלו מתחילת העונה. "כל מי שראה אותו מול סכנין ראה עד כמה הוא הגיע רעב לליגה ורוצה לתרום את חלקו בירוק. עטר מקצוען ויידע לכבד את החוזה שלו", אמר גורם במכבי חיפה.


"אפשר היה לראות עד כמה הוא רעב לעונה". עטר חוגג (ערן לוף)

אם בגזרת מכבי תל אביב הצהירו הבוקר כי העסקה טרם הושלמה והמשא ומתן בין הצדדים יימשך, אז יש מי שטוען בחיפה כי הסאגה לא תימשך לעד, לבטח כי הקבוצה תרצה להגיע במלוא הרצינות לליגה ובחיפה שוקלים לצאת בהצהרה משותפת עם השחקן כי עטר נשאר בחיפה. "במכבי חיפה לעולם לא עבדו על פי רצונות של מועדונים אחרים. נעשה רק מה שנכון לנו", אמרו במועדון.

מבחינה מקצועית עטר זומן לסגל לקראת המשחק הערב, אך לא צפוי לפתוח בהרכב וזאת כי לא התאמן בימים האחרונים עקב מחלה. מי שלא יהיה בסגל הוא הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב שינוח למען חלוקת העומסים לקראת פתיחת הליגה. נטע לביא צפוי להחליפו בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי