בשבת הבאה מתחילים: מועדי המחזור הראשון בליגת העל

וואקמה אוגו
וואקמה אוגו | אודי ציטיאט

משחק פתיחת העונה יפגיש בין מ.ס אשדוד למכבי פתח תקווה, האלופה הפועל באר שבע תנעל את משחקי השבת מול העולה החדשה מכבי נתניה והמשחק המרכזי בין מכבי ת"א לבית"ר ירושלים ביום ראשון. כל הפרטים והשידורים

(גודל טקסט)
 בעוד שבוע וחצי זה קורה. המחזור הראשון בליגת העל ייצא לדרך בשבת הבאה, ב-19.8.2017, ולפניכם מועדי מחזור הפתיחה.

הליגה תצא לדרך בשעה 18:00 כאשר מ.ס אשדוד עם ראובן עטר על הקווים תארח את מכבי פתח תקווה, במשחק שיועבר בשידור ישיר בספורטHD4. שעה לאחר מכן ייצא לדרך בנתניה המשחק בין הפועל רעננה לעירוני קריית שמונה וב-19:15 תארח הפועל חיפה את הפועל אשקלון במשחק שיועבר בשידור ישיר בספורטHD2.

 

את משחקי השבת יינעל המפגש בין האלופה הפועל באר שבע למכבי נתניה, שייפתח ב-20:30 וישודר בספורטHD4. עבור ברק בכר ושחקניו מדובר במשחק שייערך בין שני המפגשים מול מאריבור בקרב על ליגת האלופות.



אצילי במכבי ת"א. הבכורה המחודשת בליגת העל מול בית"ר (אתר רשמי)
 

המחזור הראשון בליגת העל יימשך ביום ראשון כאשר בשעה 19:00 תארח הפועל עכו את בני סכנין והמשחק המרכזי ייערך מיד לאחר מכן, בשעה 21:00 באצטדיון בנתניה, אז תארח מכבי תל אביב את בית"ר ירושלים.  המחזור הראשון יינעל ביום שני (21.8) כאשר בני יהודה תארח בביתה בפתח תקווה את מכבי חיפה (20:30, ישיר בספורטHD1).


גם המחזור הראשון בליגה הלאומית ייצא לדרך באותו סוף שבוע, כבר ביום שישי (18.8), אולם המשחק המרכזי ייערך ביום שני כאשר עירוני ראשון לציון תארח את הפועל תל אביב בשעה 19:00. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי