גורם בבורסאספור: מכבי ת"א הגישה הצעה על ריקרדו פאטי

ריקרדו פאטי
ריקרדו פאטי | Gettyimages

בקבוצה הטורקית רוצים למכור את הקשר האחורי הסנגלי לצהובים תמורת 200 אלף יורו, אך השחקן מסרב לעבור לישראל. נשיא המועדון זועם ומתכוון להורות למאמן להוציאו מהסגל

(גודל טקסט)
חבר הנהלת בורסאספור טען היום (רביעי) שמכבי תל אביב הגישה הצעה על סך 200 אלף יורו על הקשר האחורי ריקרדו פאטי הסנגלי ומוכנה לשלם לו שכר של 600 אלף יורו, אך השחקן עצמו לא רוצה להגיע לישראל.


"מכבי תל אביב הגישה הצעה על ריקרדו פאטי", אמר הגורם לתקשורת הטורקית. "אבל השחקן לא רוצה לעזוב". הנשיא עלי זועם על השחקן ומתכוון להודיע למאמן פול לה גואן להוציא אותו מהסגל.




פאטי (31, 1.92), יכול לשחק גם כבלם, הגיע לבורסאספור מסטנדרד ליאז' הבלגית בקיץ 2015, אז נרכש תמורת 650 אלף יורו. את הקריירה הוא החל בשטרסבורג הצרפתית וכבר בגיל 20 עבר לקבוצת הפאר האיטלקית רומא, ששילמה עבורו כ-400 אלף יורו. ביולי 2007 הוא הושאל ללברקוזן ובהמשך שיחק גם בנאנט, אריס סלוניקי וכאמור בליאז' ובליגה הטורקית.


בליגה האיטלקית הבכירה הוא רשם 19 הופעות, מהן 14 כמחליף, ובסך הכל רשם 622 דקות. כמו כן רשם שלוש הופעות בליגת האלופות, אחת מהן בהרכב במשחק חוץ מול אולימפיאקוס. בליגה הגרמנית הוא הצליח הרבה פחות ושיחק פעמיים בלבד, 12 דקות במצטבר. בגביע הגרמני הוא רשם הופעה אחת בת 90 דקות.


ריקרדו פאטי. לא רוצה להגיע לישראל (gettyimages)

ריקרדו פאטי. לא רוצה להגיע לישראל (gettyimages)


בעונה האחרונה בטורקיה הוא שותף 24 פעמים בליגה, לא כבש או בישל ושיחק במרבית העונה כקשר אחורי, פעמים בודדות גם כבלם. עונה קודם לכן רשם את אותו מספר הופעות, אולם גם הוסיף שני שערים ושני בישולים. יש לו חמש הופעות בנבחרת צרפת עד גיל 21 ועוד שש הופעות בנבחרת הבוגרת של סנגל ב-2012.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי