התקרבות בין בית"ר ירושלים לשלומי ארבייטמן. החלוץ יצטרף לאימונים

שלומי ארבייטמן
שלומי ארבייטמן | ערן לוף

שרון מימר מעוניין בחלוץ הוותיק שיחל להתאמן מתוך רצון לצרפו. אם יגיע, יישאר מקום לחזק את הקבוצה בעוד בלם זר. המגעים בין הצדדים חודשו לאחר שבתחילת הקיץ לא הגיעו לפסים רציניים

(גודל טקסט)

נראה שבבית"ר ירושלים לא התרשמו יותר מדי מהניצחון 0:3 על הפועל באר שבע בגביע הטוטו ביום ראשון, ושרון מימר וראשי המועדון עובדים במרץ בניסיון לחזק את הקבוצה. "השם החם" הוא של שלומי ארבייטמן (32), ששיחק בקבוצה בתחילת שנות ה-2000 כשמי שאימן אז הוא מחזיק זכויות הניהול כעת – אלי אוחנה.


בבית"ר נכון לעכשיו יש מקום לזר אחד ובקבוצה רוצים, פרט לעמדת החלוץ, להתחזק בעמדת הבלם. צירופו לקבוצה של ארבייטמן, שהינו שחקן חופשי לאחר שסיים את חוזהו בהפועל חיפה, יאפשר לקבוצה לשמור על הסגל הקיים ולא לגרוע מי מהזרים מהסגל. המגעים בין הצדדים חודשו לאחרונה ואף חלה התקדמות. המועדון הודיע כי החלוץ יצטרף למועדון במטרה מתוך רצון משותף לסגור מעגל.
 


כבר בתחילת הקיץ פורסם בספורט1 על רצונו של ארבייטמן לחזור לשחק בקבוצה, אולם המגעים אז לא הגיעו לפסים רציניים מדי. כרגע בסגל של בית"ר ישנם שני חלוצים בלבד – הקפטן איתי שכטר, ואנתוני וארן שהגיע הקיץ מהפועל ירושלים ובינתיים מפתיע לטובה.


שלומי ארבייטמן. ישוב הביתה?
שלומי ארבייטמן. ישוב הביתה?


ארבייטמן כבש אשתקד חמישה שערי ליגה במדי הפועל חיפה. בכרמל ניהלו עם השחקן מו"מ בקיץ על מנת להשאירו, אולם זה לא צלח ובקבוצה צירפו לא מכבר את אלון תורג'מן. ארבייטמן הגיע להפועל חיפה באמצע עונת 2015/16 מהפועל ב"ש, ובסך הכל באותה עונה רשם גם כן חמישה שערים. בעבר סיים ארבייטמן כמלך השערים של הליגה במדי מכבי חיפה, כשבעונת 2009/10 כבש 28 שערים במדי הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי