גורם במכבי חיפה אישר: "ייתכן שגרשון יצטרף בחוזה ארוך טווח"

רמי גרשון. בדרך חזרה לישראל
רמי גרשון. בדרך חזרה לישראל | צילום: Gettyimages

סוכנו של בלם גנט, דודו דהאן, נמצא בבלגיה ונרשמה התקדמות. במקביל למו"מ עם הירוקים, בבלגיה טוענים שבלם נבחרת ישראל סגור דווקא במכבי תל אביב

(גודל טקסט)

 ראשי מכבי חיפה מקווים כי עסקת אלירן עטר תיחתם עוד היום ובכך יוכל המועדון לבנות תוכנית עבודה מסודרת לקראת פתיחת הליגה.

הירוקים ממשיכים להבהיר כי העסקה תתבצע רק בהתאם לדרישות והרצונות שלהם והעובדה שמכבי תל אביב הגדילה משמעותית את ההצעה הכספית שלה מקרבת את התהליך לסיומו. "לא נרצה שחקן שלא יכול לשחק אצלנו מצד אחד, אבל גם נרצה לקבל סכום כסף ראוי מהצד השני" אמרו".

בכל מקרה בחיפה ממשיכים בחיזוק הקבוצה והשם החם ביותר הוא הבלם רמי גרשון. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 בשבת האחרונה, כבר אז החלו אנשי חיפה בבדיקות בנוגע לצירופו של בלם נבחרת ישראל ונראה כי ביממה הקרובה חלה התקדמות במהלך. סוכנו של השחקן דודו דהאן נמצא בבלגיה ואף ערך מספר שיחות מול ראשי המועדון שככל הנראה לא ימנעו מהבלם לעזוב תמורת כחצי מיליון יורו. מכבי חיפה מצדה תנסה להוריד את סכום העברה ובמידה שתצליח ייפתח רשמית המו"מ. 

במקביל למשא ומתן שמתקיים עם מכבי חיפה, בתקשורת הבלגית טוענים  שיש סיכום בין מכבי תל אביב לגנט וכעת ההחלטה האם להגיע תלויה בשחקן. עוד נכתב בבלגיה כי השחקן אמור לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף לצהובים. 


רמי גרשון. במכבי חיפה אופטימיים באשר לצירופו (Gettyimages)

במועדון ציינו כי התנאים של הבלם מול הירוקים ידועים ולא יהוו מכשול לעסקה. "רמי בחור צעיר ואם נביא אותו אז זה יהיה בחוזה ארוך טווח", אישרו במועדון. בהנחה שאכן שעטר יעזוב וחיפה תצליח להביא את גרשון, בקבוצה ינסו להביא שני זרים נוספים בעמדת קשר עושה משחק וחלוץ. במועדון גם מקווים כי הקשר מאור בוזגלו יחתום לכל המאוחר בשבוע הבא ויוצג רשמית במועדון עוד לפני המחזור הראשון.

הבלם הולמאר איולפסון שלח אתמול מכתב לראשי המועדון בבקשה לחזור ולהתאמן עם הקבוצה הראשונה. בחיפה לא צפויים להיענות לפנייה של הבלם האיסלנדי שימשיך להתאמן עם השחקנים המנודים ובחיפה מקווים כי בקרוב ימצאו לו קבוצה שתסכים לשלם חלק גדול משכרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי