אוחנה: "התפקיד הניהולי מוזר לי אך אתרגל לזה בשנים הקרובות"

ערב גאלה
ערב גאלה | דני מרון

רגע לפני משחק אלוף האלופים נערך ערב הגאלה לפתיחת העונה ובו הוצג הכדור החדש של הליגה. בן שהר: "אנו מהווים דוגמא לבני הנוער". שרצקי: "העונה שבפתח תהיה טובה מזו שקדמה לה"

(גודל טקסט)

 שעה קלה לפני פתיחתו של משחק "אלוף האלופים" בין האלופה הפועל ב"ש ומחזיקת הגביע בני יהודה, נערך באולם האירועים באצטדיון בנתניה ערב הגאלה לפתיחת עונת 17/18 בליגת העל. לאירוע הגיעו ראשי הקבוצות בעלי המועדונים, הקפטנים, שחקנים ועסקנים. במהלך האירוע הוצג הכדור הרשמי לעונת המשחקים הקרובה.

יו"ר מנהלת הליגה אורן חסון פתח את האירוע ודיבר תחילה על מצב האצטדיונים בישראל: "המהפכה שנעשתה בשנים האחרונות בנושא זה, תרמה לשיפור החוויה ולכמות הקהל שמגיע למגרשים. היעד הבא שלנו הוא להמשיך ולשדרג את האצטדיונים הוותיקים, עם קופות מסודרות, תאי שידורים, לוח תוצאות ועוד. הכוונה היא להגיע ולעמוד בתקנים הגבוהים".


הצגת הכדור הרשמי החדש (דני מרון) 

נציג בעלי הקבוצות, איזי שרצקי אמר: "אני שמח שבפעם הראשונה מאז שהוקמה המנהלת, אני מרגיש שאנחנו בדרך לשיפור הכדורגל הישראלי. מעולם לא האמנתי שנצליח תוך שבועיים לשפץ את האצטדיון שלנו בקריית שמונה על מנת להכשיר אותו לפתיחת העונה. יש לי הרגשה שהעונה הקרובה תהיה טובה מקודמתה".


המאמן והבוס. גיא לוזון עם יעקב שחר (דני מרון) 

חלוץ הפועל באר שבע בן שהר, דיבר בשם השחקנים ואמר: "בשנים האחרונות יש הרבה שידורים וסיקור רחב, וההצלחה בהפועל ב"ש עוזרת כמובן גם לכיף הזה מבחינה אישית. כולנו כשחקנים מהווים דוגמה לילדים ולבני הנוער ויש לנו המון אחריות. כולי תקווה שנמשיך באותו קו".


בן בסט, שהר, שכטר וערן לוי (דני מרון)

הקפטנים בצילום משותף (דני מרון)

אלי אוחנה, נציג בית"ר ירושלים אמר: "מוזר לי להיות פה בעמדה שאני נמצא בה. תמיד הייתי מגיע לאירועים כאלה כשחקן, מאמן או פרשן. פתאום אני בא בתפקיד ניהולי, שלפחות בינתיים מאוד מאתגר ומהנה. מוזר לי, אך אתרגל לזה בשנים הקרובות. התפקיד לא קל, ושונה מאוד ממה שעשיתי עד היום". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי