חשש שוויטור ייעדר תקופה ארוכה, קואנקה: "אחזור בקרוב"

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

בהפועל באר שבע לחוצים ממצבו של הבלם הפורטוגלי שנפצע ב-2:4 על בני יהודה, הספרדי פרסם מסר מרגיע ברשתות החברתיות. פקהארט חגג עם האוהדים, גאדיר: "יהיה ענק אם נעלה לצ'מפיונס". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
פחות משלושה חודשים לאחר שג'ון אוגו "נתן אליפות בנתניה" (על הראש של מכבי תל אביב), שוב חגגו האדומים בעיר היהלומים. האלופה לקחה אמש (חמישי) את התואר הראשון העונה כשניצחה 2:4 את בני יהודה במשחק אלוף האלופים, אבל נאלצה לשלם מחיר יקר על שיתופם של כל תותחיה הכבדים בהרכב כשאיבדה במהלך המשחק את הבלם מיגל ויטור ואת הקשר דן איינבינדר בשל פציעות.


בקבוצה מודאגים בעיקר ממצבו של הבלם הפורטוגלי, שסובב את הברך וצפוי להחמיץ את המפגש הראשון בפלייאוף ליגת האלופות נגד מאריבור ביום רביעי הקרוב. החשש הגדול הוא שמדובר בפציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה יותר, אולם רק לאחר שיעבור בדיקת MRI ביום ראשון יתברר מצבו.




ויטור, כזכור, נעדר בעונה שעברה מספר חודשים בעקבות פגיעה ברצועה הצולבת, והוגדר כנס רפואי כשחזר לפעילות מלאה מבלי לעבור ניתוח לשחזור הרצועה. לואי טאהא, שהחליף את ויטור וכבש את שערו הראשון במעמד מחייב, יועמד במצב הכן לקראת המפגש מול אלופת סלובניה. איינבינדר נפגע במחצית הראשונה בשרירי המפשעה וסימן לספסל כי אינו יכול להמשיך.


הפצועים מליל אמש מצטרפים לרשימה הכוללת את איסק קואנקה, ניב זריהן, בן שהר ואורן ביטון, ששבר את עצם השוקית והתנועע בסיוע קביים לכיוון במת השמחה. חבריו לא שכחו אותו ולאות סולידריות נתנו לו להניף את הגביע. קואנקה, אגב, פרסם סרט קצר ברשתות החברתיות שבו העביר מסר מרגיע לאוהדים. הקשר הספרדי שטרם דרך על הדשא במשחק רשמי מאז הגיע לבירת הנגב אמר כי פציעתו החדשה אינה חמורה והבטיח לחזור לעניינים במועד הקרוב ביותר.


אלונה ברקת. דאגה גדולה (דני מרון)
אלונה ברקת. דאגה גדולה (דני מרון)


שמחה גדולה הייתה בסביבתו של תומאש פקהארט, שעשה את הסיפתח בארץ הקודש עם שער יפהפה. מהרגע הראשון נוצר קליק בין החלוץ הצ'כי ובין הקהל, שתמך בו על רקע קשיי התאקלמותו בטרנר. רגע לפני ההנפה המשולשת, מידיהם של ברדה, מליקסון וצדק, חמק פקהארט משמירת הסדרנים ורץ לכיוון היציע האדום כדי להודות לאוהדים.


בעוד הצ'כי מתחיל להשמיע קולות של קטר, נושבת רוח גבית בעורפו של מוחמד גאדיר. בצל פציעותיהם של בן שהר וברדה, הופך גאדיר לחלוץ החם של בכר. "אני לא הרווחתי מהפציעות של השחקנים האחרים", ענה גאדיר בתשובה לשאלה שהופנתה אליו לפני ש"יבלו" כיבה את האורות באצטדיון. "יש מי שנפצע, ויש מי שנכנס במקומו. עברתי הרבה פציעות, בעונה שעברה כמעט חצי שנה הייתי פצוע, זה הכדורגל".


First trophy and first goal #SuperCuppic.twitter.com/NkCnbn5Yxo

— Tomáš Pekhart (@pegas11) 10 באוגוסט 2017


לראשונה בקריירה כבש גאדיר בעזרת החזה. הביצוע היה מושלם בהתחשב בעובדה שהגול הובקע מעמדת נבדל, כפי שהוכיחו מצלמות הטלוויזיה. גאדיר חיכה שהשופט יסמן לעבר עיגול האמצע לפני שהרשה לעצמו לכרוע ולנשק את הדשא. "אני לא יכול להגיד שזו הולכת להיות העונה שלי", הוסיף גאדיר, "הכי חשוב בשבילי להיות כשיר ולא להיפצע. וכן, אני אוהב להיות חלוץ שפיץ. יותר נוח לי כשיש שני חלוצים, אבל זו החלטה של בכר ואני מקבל כל החלטה שלו".


בהתייחסו למה שעומד לקרות ביום רביעי הבא, אמר החלוץ המתקמבק: "מאריבור היא קבוצה טובה ונבוא למשחק נגדה הכי מוכנים שרק אפשר. נעשה הכול כדי לעבור אותם. הייתי בליגת האלופות כששיחקתי במכבי חיפה, אבל אז הייתי ממש ילד. עכשיו אני מבין כמה זה דבר ענק".


 

חוגגים לבן יום הולדת

A post shared by Alona Barkat (@alona.barkat) on



המאמן של גאדיר הופך בהדרגה לזולל תארים, כשהוא מצמצם רווחים מקבלני אליפויות וגביעים מסוגם של דרור קשטן, אברהם גרנט ודוביד שוייצר ז"ל. במאזנו של בכר כמאמן הפועל באר שבע שתי אליפויות, שני גביעי אלוף האלופים וגביע טוטו אחד, תארים שאותם קטף בתוך שנתיים. בתחנתו הקודמת, כמאמן עירוני קריית שמונה, זכה בגביע המדינה.


Thank you Great God. Another Title won. Super Cup pic.twitter.com/QOtBzuqeql

— John Ogu (@ogujohnugo) 10 באוגוסט 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי