מאמצים בקריית שמונה להכין את האצטדיון לפתיחת הליגה

איזי שרצקי
איזי שרצקי | צילום: ערן לוף

העירייה פועלת על מנת שחיים סילבס וחבורתו יוכלו לארח את מכבי תל אביב במגרש הביתי, אך אם עבודות השיפוץ לא תסתיימנה המשחק ייערך בעכו. איסמעיל ריאן צפוי לפתוח מול הפועל חיפה

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה אומנם תשחק את המשחק הביתי הראשון העונה בליגה רק במחזור השני מול מכבי תל אביב, אבל במועדון חוששים כי עד אז לא יגמרו השיפוצים, והקבוצה תפתח את העונה באצטדיון בעכו. כזכור בסיום העונה שעברה הודיעה מנהלת הליגה כי המגרש אינו עומד בקריטריונים, וחייב לעבור שיפוץ.


בעיריית קריית שמונה החלו בעבודות, וראש העיר ניסים מלכה הנחה את אנשי הצוות שלו להגביר את המאמצים כדי שהמגרש יהיה מוכן כבר למשחק הביתי הראשון. נציגי המועדון והעירייה החליטו להיפגש בתחילת השבוע ולהעריך את המצב על מנת שהמועדון יודיע להתאחדות לכדורגל היכן ייערך המשחק.
 

"אנחנו והעירייה נעשה את כל המאמצים בכדי שהמשחק יהיה בבית שלנו. בכל מקרה כבר הודענו כי במידה והעבודות לא יסתיימו בזמן, נשחק במגרש בעכו כפי שעשינו במשחקי גביע הטוטו" אמרו במועדון.


חיים סילבס. ינדוד שוב לעכו?

חיים סילבס. ינדוד שוב לעכו?


בינתיים בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק האחרון של שלב הבתים בגביע הטוטו מול הפועל חיפה. במועדון מבינים כי המשחק יהיה גם המבחן האחרון לפני פתיחת הליגה. הרכש האחרון של הקבוצה איסמעיל ריאן צפוי לפתוח בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי