שחר: עטר ביקש לעזוב, טרם קיבלנו את מה שאנחנו דורשים עבורו

עטר
עטר | ערן לוף

"מקווים שהוא ייתן הכל באימונים כל עוד הוא כאן", "אוהב את בוזגלו, מעולם לא רבנו", "עשינו חריש עמוק ואני רואה ניצוצות", "רוצים את אחד מהמקומות הראשונים". נשיא מכבי חיפה בראיון מיוחד לאתר הרשמי

(גודל טקסט)

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר התייחס בראיון לאתר הרשמי של המועדון לפתיחת העונה, לשנים הפחות טובות וכמובן לסוגיית אלירן עטר.

ההרגשה לקראת פתיחת העונה: "כבר הרבה שנים חזרתי על התחושה של טרום עונה, ההתרגשות והציפיות קיימות לא משנה כמה שנים אתה בענף. כמובן שיש את ההתרגשות וככל שהזמן קרב לשריקת הפתיחה ההתרגשות הולכת וגדלה. כל שנה אני מתרגש מחדש, ומי שיאבד את זה שיחפש משהו אחר".

השינויים בקיץ: "עשינו חריש עמוק ואני חושב שעלינו על הבעיה וצירפנו גם שחקנים בהתאם. עדיין לא השלמנו את בניית הסגל, אנחנו מתכוונים לצרף עוד שחקן או שניים, ואני כבר רואה ניצוצות של חיבור ושינוי לטובה".  

סוגיית אלירן עטר ומאור בוזגלו: "עטר פנה אלינו וביקש לבדוק את האפשרות לעבור למכבי ת"א, נאמר לו שאנחנו לא מחזיקים שום שחקן בכוח ואם נקבל את מה שאנחנו רוצים לא נעמוד בדרכו. בינתיים לא קיבלנו והוא שחקן שלנו. וכל זמן שהוא שחקן שלנו אנחנו מקווים שהוא יתן את הכל באימונים, וזה יבוא לידי ביטוי גם במשחקים. לגבי בוזגלו, אני מאוד אוהב את השחקן הזה, לא רבנו איתו מעולם.י ש לי הערכה גדולה אליו גם כבן אדם וגם כשחקן, ואם זה יתאפשר אני אשמח לראות אותו אצלנו. אנחנו עובדים על רכש נוסף".  


שחר מחכה לו (אודי ציטיאט)

מערך הסקאוטינג: "סקאוטינג זה אינו דבר שעושים אותו בהתנדבות, בקבוצות הגדולות בהם יש תקציב גדול, מחזיקים מערכים של הרבה סקאוטרים בכל רחבי העולם, דבר שמקשה את התחרות איתם. אנחנו נעזרים בכל האמצעים שיש היום הכוללים אינפורמציה רבה על כל שחקן שמועמד לקבוצה, ובעזרת האינפורמציה הזאת גם החלטנו לא להחתים שחקנים שאינם מתאימים. אנחנו מחזיקים במשרדי המועדון שניים עד שלושה אנשים שעוקבים אחרי שחקנים. בנוסף יש לנו קשרים עם אנשי מקצוע מחוץ לארץ שאנחנו סומכים עליהם מתוך היכרות מהעבר".


סוגיית המנודים בגלל שחקנים שמחזיקים חוזה
: "רוב השחקנים מתעקשים על חוזה לטווח ארוך, ואם אנחנו יודעים שהשחקן יכול לתרום לקבוצה, אנחנו משלמים הרבה כסף אז אנחנו גם רוצים ליהנות ממנו".

המטרות לעונה: "הצלחת הקבוצה השנה תחשב להגיע לשלושת המקומות הראשונים. אנחנו לא צריכים להצהיר על כוונות לזכות בתארים. אנחנו נמצאים שם כל שנה לא תמיד זה מצליח, ובשנים האחרונות למעט הגביע זה לא הצליח. מה שאנחנו בונים עכשיו הוא בסיס טוב  מאוד להמשכיות שלנו בעתיד".


עשו שינוי שיביא תוצאות? שחר ולוזון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי