הנהלת בני סכנין ללוקה: "תכבד את החוזה, אתה נשאר"

לוקה וגאושו חותמים בסכנין
לוקה וגאושו חותמים בסכנין | אתר רשמי

במועדון הודיעו לברזילאי כי אין בכוונתם לשחררו. במועדון בודקים שני זרים לחלק ההתקפי. פלאח ייעדר כחודש ימים, ניסיון להכשיר את קנדיל ועותמאן לפתיחת הליגה

(גודל טקסט)

 בני סכנין תחזור היום (ראשון) לאימונים לאחר יומיים של חופש וזאת לקראת מחזור פתיחת הליגה ביום ראשון הבא מול הפועל עכו. הצוות המקצועי החדש בראשותו של פליקס נעים ינסה להתוות את הדרך החדשה בעיקר בחלק הטקטי.

במועדון מודעים כי הסגל טרם נסגר וישנו רצון להתחזק בעוד שני שחקנים זרים לחלק ההתקפי. "אין לנו כרגע שמות ישראליים ורק אם תהיה מציאה ניקח אותה. אנחנו מתמקדים כרגע בזרים", אמר גורם בהנהלת המועדון.

במקביל במועדון מחכים לסיום הסאגה מול הקשר הברזילאי ג'ונתן לוקה. כזכור הקשר לא הגיע בתחילת השבוע שעבר לאימון וטען כי ברצונו לעזוב, אך בסוף השבוע הודיעו לשחקן כי הוא נשאר בקבוצה. בהנהלת סכנין פנו לשחקן: "תכבד את החוזה, אתה נשאר". בכל מקרה במועדון לא פוסלים את האפשרות לשחררו במידה והשחקן שוב יבקש לעזוב, אלא שאז ידרשו בסכנין פיצוי כספי מלוקה.

בסכנין מקווים להכשיר כמה שיותר שחקנים לקראת המשחק הראשון וזה כולל את השוער מחמוד קנדיל והמגן עלי עותמאן שנפצע במשחק גביע הטוטו מול הפועל עכו. הבלם סארי פלאח ימשיך להיעדר ונראה כי יחזור רק בעוד חודש ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי