במועצת ההימורים קבעו: הפועל ב"ש תזכה באליפות

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | אודי ציטיאט

מומחי ה"Winner" סבורים שבכר ושחקניו בדרך לצלחת שלישית וזכו ליחס נמוך, מכבי תל אביב וג'ורדי קרויף עם יחס של פי 2 לזכות ומה הסיכוי שמכבי חיפה תפתיע? וגם: קיארטנסון פייבוריט לסיים כמלך השערים

(גודל טקסט)

ליגת העל תצא לדרך ביום שבת הקרוב ותועבר לכל אורך העונה בשידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1, והבוקר (ראשון) פרסמו מומחי ה-Winner את היחסים באשר לזהות האלופה. אז מי הפייבוריטית, הפועל באר שבע בפעם השלישית ברצף, מכבי תל אביב או אולי מכבי חיפה או בית"ר ירושלים?

אז לפי מומחי הווינר, הם מאמינים שהפועל באר שבע תמשיך במומנטום ותהיה זו שתזכה שנה שלישית ברצף באליפות. היחס לצלחת שתישאר באדום עומד על 1.6 בלבד. ג'ורדי קרויף ומכבי תל אביב, שזכו בשלוש אליפויות רצופות עד עליית האדומים מבירת הנגב, עם יחס זכייה של פי 2 בלבד.

ומה באשר למכבי חיפה? הירוקים מקבלים יחס נאה של פי 5.5 לזכייה באליפות, אחרי שבעונה שעברה סיימו רק במקום השישי והקיץ בצעו מהפכה שלמה בהנהגת המאמן גיא לוזון. בית"ר ירושלים, שסיימה במקום השלישי בעונה שעברה, קיבלה יחס של פי 6. לפי המומחים, אל ארבע קבוצות אלו יצטרפו בפלייאוף העליון עירוני קריית שמונה ומכבי פתח תקווה. לטובת אלו שמאמינים בקבוצות תחתית כמו הפועל אשקלון או הפועל עכו, היחס שאחת מהן תזכה באליפות עומד על לא פחות מ-600 ו-700 בהתאמה.

בכל הנוגע למלך השערים, מומחי הווינר צופים שגם השנה יעשה זאת וידאר קיארטנסון ממכבי תל אביב שזוכה ליחס של פי 3.5. אחריו אנטוני וואקמה מהפועל באר שבע עם יחס של פי 5 וחברו לחוד תומאש פקהארט יכפיל את כספכם פי 6. איתי שכטר ואלירן עטר – בין אם יהיה במכבי תל אביב או במכבי חיפה – עם יחס של פי 9 ו-12 בהתאמה.


קיארטנסון ישמור על התואר, או שאולי חלוצי ב"ש יעשו זאת? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי