מחמאות בנתניה לסבע: "זה מה שהוא עשה בלי מחנה אימונים"

חגי גולדנברג חוגג עם סבע
חגי גולדנברג חוגג עם סבע | דני מרון

היהלומים מרוצים מהחלק ההתקפי לפני באר שבע. הגנאי ימשיך להיבחן במטרה לחתום. גלזר: "חבורה של צעירים שבאים לתת הכל ולא מפחדים"

(גודל טקסט)
במכבי נתניה ערכו אמש (ראשון) את ניסוי הכלים האחרון לקראת משחק החזרה לליגת העל מול האלופה הפועל באר שבע (שבת, 20:15, ספורט4), וצלחו אותו בהצלחה רבה עם ניצחון 1:3 על בני יהודה.


אז נכון, המאמן סלובודאן דראפיץ' הצהיר בסיום שהוא לא מספיק מרוצה, אבל קשה היה להתעלם מהכשרון ההתקפי של נתניה, שכבשה שלושה שערים ויכולה היתה לכבוש שלושה נוספים לפחות. "היינו קצת נאיבים במחצית הראשונה, אבל מכבי נתניה של תחילת המשחק ושל המחצית השנייה זו נתניה שנרצה לראות", אמרו במועדון.




במועדון החמיאו לדיא סבע, שבמשחקו השני מאז חזר מפציעה, פרח עם צמד: "צריך לזכור שדיא לא עשה מחנה אימונים ועדיין אין לו כושר. אז אם זה מה שהוא הציג שהוא רק חזר, זה מעודד", סיפרו בקבוצה מעיר היהלומים.


הבלם טים הויבך רשם משחק בכורה בהרכב, אך היה לו חלק בגול הראשון, כאשר מתן חוזז חלף על פניו בדרך לבישול לאלי בלילתי. לפני המשחק, בעקבות מצוקת הפציעות, בצוות המקצועי ביקשו מהבלם לשחק, למרות שהוא לא היה מתוכנן לפתוח, והבלם הסכים והבהיר שיעשה הכל למען הקבוצה. "ידענו שברגע שהוא פה רק שבעה ימים ומתאמן בחום כזה, יכולים לעבור אותו או שהוא יכול לשגות ואז יחלו ביקורות. מדובר בבלם אינטליגנט ותוך שבועיים כולם ירגישו את זה שהוא יהיה בכושר מלא", אמרו במועדון.



טים הויבך, יפתח גם בליגה? (דני מרון)


בצוות המקצועי התרשמו מהשחקן לטובה מהנבחן יוג'ין אנסה ובעיקר מהמהירות ומהכניסה לעומק שלו, אך ירצו לראות אותו למשך מספר ימים נוספים. מכיוון שבעצם נגמרו משחקי ההכנה לעונה, בנתניה ירצו לתאם משחק אימון לאחר המשחק מול ב"ש, בו יוכלו לבחון אותו יותר ואז לקבל החלטה. לפני הגעתו, במועדון התייעצו עם רמי גרשון שמכיר אותו מהליגה הבלגית וגם עם מאמנו בלוקרן. "מדובר בשחקן שלא שיחק ממארס אבל סלובו התעקש שיבוא למבחנים. לא קל להתרגל לחום שפה אבל ניתן לו כמה ימים כדי להראות את מה שהוא יודע". בשלב זה, בנתניה לא מחזיקים בשם של חלוץ זר אחר בקנה ובמועדון העלו את האפשרות שיוכלו להחתים את החלוץ אם וכאשר, על חוזה למשך חודש או לחילופין חוזה אותו יוכלו להתירו. בכל מקרה ההכרעה תתבצע בימים הקרובים.


בגזרת הפצועים, החלמתו של גיא גרוס מתעכבת ובמועדון מצפים שמועד החזרה שלו למגרשים יהיה לאחר פגרת הנבחרת, בצוותא עם פצוע נוסף, ברנקו ורגוץ'. לגבי קובי מור, שלא ערך מחנה אימונים מלא וסובל מהתכווצויות, בנתניה טרם יודעים מה צפי חזרתו למגרשים וכבר החלו להריץ את המגן השמאלי עיסאם עיאשה, עד אשר יחזור מור למגרשים. ויקי כחלון, סבל מכאבים בשריר התאומים וזכה למנוחה, כמו גם ניקו אולסק אך הם צפויים להיות כשירים למפגש עם האלופה.


דן גלזר סיכם: "ככה רצינו להיראות לפני תחילת הליגה, אבל רק כמו בחצי השני. עד הדקה ה-25 נראינו טוב, אבל הייתה נפילת מתח אחרי הגול הראשון. אני שמח שידענו לחזור להוביל ולקחת את המומנטום אלינו. זה נותן לנו ביטחון והוכחנו בעיקר לעצמנו שאנחנו ברמה שרצינו להיראות. בוא נקווה שתהיה לנו המשכיות כבר ביום שבת. השאלה על הסגל וההימור שבשחקנים צעירים בעיקר נותנת לנו מוטיבציה. אנחנו לא צריכים להוכיח לאחרים, אלא בעיקר לעצמנו שאנחנו כן ראויים להיות פה בליגת העל ולהציג איכות טובה של כדורגל עם הישגים יפים. הייתה עליית מדרגה וניצחון ראשון רשמי".



באים להפתיע בבאר שבע? לוי וסבע (דני מרון)


המפגש עם באר שבע
: "כל ספורטאי או כדורגלן לא מוותר מראש. אנחנו צריכים לעשות הכל ולהתאים את עצמנו ליריבה. הייחודיות שלנו היא שאנחנו חבורה של צעירים שבאים לתת הכל ולא מפחדים. אנחנו מכבדים מאוד את ב"ש, היא הקבוצה כרגע אולי הטובה בארץ, אבל ניתן הכל כדי לחזור משם עם נקודות".

על עצמו: "אני מאמין בעצמי. לא חושב שהכל ייפול עליי כי יש פה אמצע טוב שכולל גם את ניקו, גם את עלי, גם את אביב אברהם וגם דידייה קוגבנייה. מדובר בשחקנים מוכחים שיכולים לעשות את ההבדל. אני מקווה שעם העזרה שלהם וגם איתי אנחנו כמו במשחקים האחרונים, נציג כדורגל טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי