מימר: "היה נתק עם טביב אחרי ההדחה, לא חושב שמשהו לא בסדר"

מימר
מימר | דני מרון

"לצערי כל מאמן מחכה לרגע בו יפוטר", "לא נכון שלא רציתי את ארבייטמן", "אני בעין הסערה, אבל 90 אחוז מהמאמנים היו מתחלפים איתי". מאמן בית"ר ירושלים הגיב בראיון גלוי לב ב-103FM לחרושת השמועות סביבו

(גודל טקסט)

שמו של מאמן בית"ר ירושלים, שרון מימר, הוזכר מאז ההדחה של הקבוצה מאירופה כמועמד ודאי לסיים את תפקידו. דיווחים רבים הצביעו על נתק בינו לבין אלי טביב, והיום (שני) התראיין מימר ל-103FM, והתייחס לשמועות סביבו.


"אני רק קורא על זה בתקשורת, בשטח לא שמעתי על זה מטביב או אוחנה", פתח המאמן, "לא אכנס לשיחות אישיות שלי איתם. עם טביב היתה תקופה פחות טובה אחרי אירופה, אבל אחרי זה חזרנו לדבר. כרגע, השיחות שלי עם אלי אוחנה מלאות שיתוף ומשדרים על אותו גל".
 


חילוקי דעות: "לא נעבור שחקן שחקן אם רציתי אותו או לא כי זה לא נכון. בבית"ר יש את טביב, אוחנה ואני. מעלים שם של שחקן וזה עולה לדיון. כל אחד אומר את דעתו ובסוף מחליטים. ארבייטמן הוא שחקן מצוין שאימנתי בב"ש ואני מעריך. לא נכון שלא רציתי אותו".


שרון מימר. מבחינתו הוא נשאר

שרון מימר. שומע את הרחשים רק בתקשורת


פיטורים: "כבר פוטרתי מכפ"ס וכל מאמן מצפה לזה בכל רגע נתון לצערי. אם מגיעים דברים כאלה נעבור גם אותם. הפרנסה היא הדבר השני בעסק, כולנו אוהבים כדורגל וזאת מחלה שלנו. לפעמים יש רגעים קשים ועוברים גם אותם".


קהל:
"אני לא יודע אם הסיבה היא מזל או לא, מהיום הראשון אני זוכה לתמיכה והערכה מהקהל, ולא היה לי יום אחד שבאו על הראש שלי. אני מקבל תמיכה על השקט ועל הקבוצה השמחה שיש לנו".


רכש:
"לא נחלשנו, קורה בהרבה קבוצות ששחקנים עוזבים אבל העולם ממשיך קדימה. התפקיד שלנו זה להמשיך עם השחקנים החדשים שהגיעו. פעם ראיתם מאמן שקובע תקציב בקבוצה? יש בעלים שקובע. מנסים כבר הרבה זמן להביא רכש, חלק נופל בגללנו וחלק בגלל אחרים. אני מול אלי טביב ואוחנה, לא חושב שיש למישהו ספק שטביב הוא עדיין בעלי בית"ר ירושלים".


האם יפתח את העונה:
"אני לא נביא, לא רואה סיבה לענות על זה. אני מכין את הקבוצה למכבי ת"א. יש אתרים מסוימים שהם כ"כ שקופים שאני יודע בדיוק מי הזין אותם ולמה כתבו. אני לא חושב שמשהו לא בסדר, היו לנו ארבעה משחקים באירופה שבאחד פישלנו. הגענו לגביע הטוטו ונתנו שלישיות לב"ש ואשדוד, באשקלון עירבבנו קצת הרכבים והיינו צריכים לנצח".


מימר עם אוחנה וטביב. אין נתק

מימר עם אוחנה וטביב. אין נתק


ציפיות: "חושב שאנחנו יכולים להיות במקום השלישי. אם לא היו הולכים רואדה ואיינבינדר הציפיה הגבוהה היתה נכונה. אנחנו משחקים טוב, ונתנו משחקים טובים. מכבי ת"א, ב"ש ומכבי חיפה עם תקציבים פי כמה מבית"ר, אבל תמיד בית"ר השתחלה למקומות גבוהים. הקהל עוזר לקבוצה והיא עולה על הציפיות. תמיד אפשר להביא עוד שחקנים וגם ב"ש וקרויף רוצים תמיד להביא עוד".


מעמדו:
"אני אומר כל הזמן לכולם, אני נמצא בעין הסערה אבל 90 אחוז מהמאמנים היו מתחלפים איתי עכשיו. לעבוד במועדון גדול, עם קהל שהולך לכל מקום, ושחקנים מהטופ זה טוב, כל יום הוא חוויה".


חיזוק הסגל אחרי עזיבות איינבינדר ורואדה:
"אני חושב שבקישור אנחנו עם מספיק שחקנים טובים שיכולים למלא את החסר, אבל אין ספק שבהגנה, אחרי שחרור מורי, נצטרך בלם זר איכותי שיחזק אותנו. ארבייטמן? אני לא יכול להגיד שהוא יהיה כי זה עוד לא נסגר".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי