השוער תומאש קושיצקי נחת להתרשמות בהפועל רעננה

תומאש קושיצקי
תומאש קושיצקי | טוויטר

דודו אברהם לא מעוניין להפקיד בידי אסף צור את אפודת השוער הראשון, וממשיך לבחון מועמדים. הסלובקי שיחק בעונה החולפת באסטרס טריפוליס היוונית

(גודל טקסט)

מאמן הפועל רעננה דודו אברהם מתעקש לצרף שוער זר שימלא את מקומו של אריק ינקו שעבר להפועל תל אביב.

הערב (שני) נחת להתרשמות קצרה השוער הסלובקי תומאש קושיצקי בן ה–31, ששיחק בעונה שעברה בליגה היוונית בקבוצת אסטרס טריפוליס. קודם לכן לא עברו את המבחנים השוערים סולומון ליפמן, זוראן פופוביץ', יאן פוקריבאץ, קלמנט מאורי ולאחרונה השוער מגינאה סקובה קמארה.
 

בקבוצה ביקשו לתת את אפודת השוער הראשון לאסף צור, אבל חוסר הניסיון שלו בליגת העל הביא לנחיתתו של השוער הסלובקי. אתמול החליטו בקבוצה שלא להחתים את הקשר הרומני גבריאל ינקו בשל אי הסכמות לגבי תנאי חוזהו.


קושיצקי
קושיצקי. עבר בליגה האיטלקית


תומאש קושיצקי בן ה-31, מתנשא לגובה של 1.97 מטרים, סיים את חוזהו בתחילת החודש שעבר ועזב את אסטרס טריפוליס היוונית בשורותיה שיחק בשלוש השנים האחרונות, מאז הצטרף בהעברה חופשית בקיץ 2014 מנובארה האיטלקית.


קושיצקי גדל באינטר בראטיסלבה ולאחר שנתיים בקבוצה הבוגרת עזב לאיטליה ביולי 2008 כשחתם בקטאניה, אליה היה שייך במשך ארבע שנים. לזכותו תשע הופעות בסרייה
A, מרביתן מ-2009 ושלוש הופעות נוספות מעונת 2012/13, כשברוב הזמן הוא היה השוער השני או השלישי בסגל. בליגה היוונית הוא רשם 32 הופעות, אך 22 מתוכן מעונת 2014/5, ארבע מעונת 2015/6 ורק שש הופעות רשם בעונה שעברה וב-540 דקות אלו ספג 11 פעמים. משחקו האחרון היה באוקטובר 2016. יש לו הופעה אחת בנבחרת סלובקיה, בנובמבר 2013.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי