עטר הגיע לאימון מכבי חיפה, קהת: "נחזיר לאוהדים"

עטר
עטר | צילום: ערן לוף

הירוקים ממשיכים בהכנות לליגה, החלוץ המבוקש על ידי מכבי תל אביב התייצב במתחם והתאמן. הקשר בראיון לאתר הרשמי: "אנחנו לעולם לא נספק הצהרה בפתיחת עונה"

(גודל טקסט)

 עסקת אלירן עטר למכבי תל אביב עדיין תקועה. אתמול כבר היה נראה שנרשמה פריצת דרך משמעותית, אולם נכון לרגע זה אין כל התקדמות בין הצדדים והחלוץ הגיע הערב (רביעי) לאימון הקבוצה ועלה לכר הדשא.

בחיפה סיפרו כי בשלב זה אין התקדמות בשיחות, מכיוון שההצעה של מכבי תל אביב נמוכה מדרישותיהם. בסביבתו של השחקן סיפרו כי עטר נמצא בדילמה גדולה, הרי מצד אחד ישנו רצון מכל הצדדים לקיים את העסקה, אולם העובדה שהשיחות נמשכות זמן רב גורמת לשחקן נזק תדמיתי ומקצועי.

שחקן אחר שאוהדי הקבוצה מעוניינים לראות כיצד יתפקד העונה הוא רועי קהת, הקשר שרשם עונת בכורה כלל לא קלה. הוא הגיע מאוסטריה וינה בעונה שעברה וסומן כמי שיוביל את מכבי חיפה החדשה תחת תור-כריסטיאן קרלסן ורנה מולנסטיין, אולם הצוות המקצועי נפרד במהרה ואילו מעמדו של הקשר נפגע והוא מצא את עצמו לא פעם על הספסל.


קהת. האוהדים הירוקים מצפים ליותר מהקשר (ערן לוף)

כעת, לקראת העונה החדשה בליגת העל שתצא לדרך בסוף השבוע, התייצב הקשר לראיון לאתר הרשמי של מכבי חיפה וסיפר על הציפיות שלו מעצמו ומהקבוצה לעונה הקרובה. "בפן האישי הציפיות הן להבקיע כמה שיותר, לבשל, לתרום לקבוצה גם מבחינה הגנתית ולדעת לעשות את שני הדברים בצורה הטובה ביותר. מבחינה קבוצתית אנחנו שואפים תמיד להגיע הכי גבוה שאפשר. אנחנו צריכים להתקדם ממשחק למשחק. אנחנו אף פעם לא ניתן מטרה ספציפית בתחילת העונה, זה משהו שאי אפשר לדעת. לקראת סוף העונה נוכל לדבר יותר ברצינות".

קהת, שנראה שלפחות במשחקי פתיחת העונה יפתח מהספסל, נשאל כיצד העונה תעשה מכבי חיפה את השינוי ותשוב לצמרת: "אני צריך להשתפר כמו בכל שנה, לשאוף קדימה, לשפר את היכולות שלי ולהראות אותן במגרש. הדינמיקה הקבוצתית צריכה להיות הרבה יותר טובה מאשר בשנה שעברה. ראינו את זה בהרבה משחקים שהיה חסר לנו. אנחנו נעבוד על זה קשה השנה, יראו הרבה יותר רצון ונחישות. אנחנו נרוץ הרבה יותר ונגיע לכל משחק כדי לתת את המאה אחוז במטרה לנצח".

הקשר גם נשאל על יחסיו עם אוהדי מכבי חיפה וענה: "הקהל תמך בנו בשנה שעברה לכל אורך הדרך, גם במשברים וברגעים הקשים. זה קהל מדהים. לי זכור רגע אחד שממש הוא הדהים אותי בעוצמתו, כשהבקעתי את השער מול מכבי ת"א שהעלה אותנו ליתרון 1:2, היו שם דקות מדהימות ועוצמה מטורפת של הקהל. הרגשנו כמה הם משמעותיים בשבילנו בהרבה רגעים, ואני בטוח שהם יתמכו בנו גם השנה ויתנו לנו גב – ואנחנו נחזיר להם לא פחות".


קהת. "נרוץ הרבה יותר ונגיע לתת את המאה אחוז" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי