"וולה מטורף ברמה עולמית, טוני וואקמה שחקן מושלם"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

השער האדיר של הניגרי ב-1:2 של הפועל ב"ש על מאריבור בפלייאוף האלופות היכה גלים ברחבי העולם. "ל'אקיפ": "מדהים", "מארקה": "השער היפה של הסיבוב", ליניקר: "מטורף". הגולשים קבעו: "סיטי חייבת להחתים אותו"

(גודל טקסט)
השער האדיר של טוני וואקמה אמש (רביעי) ב-1:2 של הפועל באר שבע על מאריבור בפלייאוף ליגת האלופות סחט מחמאות בכל רחבי היבשת. הגולשים ברשתות החברתיות הכתירו אותו לשער השני היפה של הערב, רק אחרי זה של מרקו אסנסיו בקלאסיקו. "מארקה" הספרדי צייץ את השער של החלוץ הניגרי וכתב: "זה השער היפה של הסיבוב הזה במוקדמות האלופות".


המשחק של אלופת ישראל שודר ברשת BT ספורט וכוכב העבר של נבחרת אנגליה גארי ליניקר התרשם: "צפו בשער המטורף של שחקן הפועל ב"ש אנתוני וואקמה", כתב בחשבון הטוויטר הפופולרי שלו. בתגובות לציוץ תמהו העוקבים על שמו של השחקן ושמה של הקבוצה והיה שם אף אוהד של מנצ'סטר סיטי שקבע: "צריך להחתים אותו דחוף לסיטי". עוקב אחר ציין: "מזכיר את אלן שירר".




"ל'אקיפ" הצרפתי כתב: "שימו לב זה הולך מהר. רק 12 דקות מהפתיחה של המשחק וואקמה בעט כדור מדהים מהאוויר". "פוקס ספורט" האמריקאי הראה אף הוא את השער. גם רשת ESPN כתבה על ה"וולה ברמה עולמית".


מאמן מאריבור דארקו מילאניץ' היה בהלם: "וואקמה שחקן מושלם, הוא יכול לשחק בליגות הכי טובות בעולם. בכל משחק בו ראיתי את באר שבע הוא היה טוב, לא רק נגדנו. נעשה הכל כדי לעצור אותו בגומלין".


El primer mejor gol en esta edición de Champions ya se ha marcado. A ver quién lo supera… ▶️ https://t.co/qkCJa71HWd#UCL

— MARCA (@marca) August 17, 2017


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי