דיווח: מקלארן העדיף את הארטס ולא יגיע למכבי ת"א

סטיב מקלארן
סטיב מקלארן | טוויטר

בסקוטלנד טוענים שמאמן נבחרת אנגליה לשעבר לא יעבוד לצדו של ג'ורדי קרויף. אנגלידיס ומנספורד מנסים לסיים את סאגת אלירן עטר בימים הקרובים. טיבי יעבור מבחן כשירות לפני אלטאך (21:30, ספורט1)

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תקיים אימון טקטי בסביבת בית המלון באינסברוק כהכנה אחרונה למשחק נגד אלטאך (21:30, ספורט1) בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. בצהרים יוחלט אם הבלם איתן טיבי כשיר לחלוטין למשחק כשאיגור פיליפנקה בכוננות להרכב. גם ההתבלטות בין אבי ריקן, דור מיכה ודור פרץ בהרכב תקבע.

במקביל נושא אלירן עטר כמובן על סדר היום. מי שעוסק בו הוא המנכ"ל לשעבר ג'ק אנגלידיס, יד ימינו של הבעלים מיץ' גולדהאר שעובד בצוותא עם המנכ"ל הנוכחי בן מנספורד. "עד עכשיו לא התקיימה פגישה ישירה בין ראשי מכבי חיפה למכבי תל אביב וזה לא ברור. כבר חשבו שהוא ימריא לאוסטריה, אבל כל הסחבת הזו מועברת רק דרך מקורבים", הסיבור בסביבת העסקה.

במכבי תל אביב לא לחוצים וטוענים שאלירן עטר ישוב למועדון בשבוע הבא. "מדובר במהלך עסקי נטו של מכבי ת"א. לכולם ברור שמכבי חיפה לא תהיה בסגל שיכלול את עטר ומאור בוזגלו יחד. אלירן יהיה במכבי תל אביב כי אחרת המהלך יהיה לכאורה נגד ג'ורדי קרויף", הסבירו.

במכבי חיפה ממתינים לפנייה רשמית של מכבי תל אביב כשסכום העסקה ינוע סביב 900 אלף יורו וכעת מחכים רק לאישור סופי מגולדהאר.


אלירן עטר, מתי תסתיים הסאגה? (ערן לוף)

ג'ורדי קרויף עצמו שבעצמו נתן מילה לעטר, מחכה להחלטות כאשר אם בקשותיו המקצועיות הכלליות לא ייענו בחיוב, הוא עתיד לשקול צעדיו במועדון.

במקביל, ב"סקוטיש סאן" נטען שסטיב מקלארן העדיף בסופו של דבר את הצעת הארטס ולא יגיע למכבי ת"א כדי לעבוד כיועץ מקצועי לצדו של ג'ורדי קרויף. כזכור, לפני מספר ימים דווח באנגליה שמאמן העבר נבחרת אנגליה לשעבר עשוי להגיע לסגנית אלופת ישראל, אבל ככל הנראה זה לא יקרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי