שחר: מכבי תל אביב רוצה את אלירן עטר, לא נעמוד בדרכו

שחר
שחר | צילום: אתר מכבי חיפה

בעלי מכבי חיפה דיבר בתוכנית 'עושים ספורט' בגלי צה"ל על כל הנושאים הבוערים: "יש לנו תנאים בנוגע לעטר", "מאור בוזגלו יחתום אם המגעים עם אביו יבשילו", "נסיים את העונה במקומות 1-3"

(גודל טקסט)

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר התראיין היום (חמישי) לתוכנית 'עושים ספורט' בתחנת הרדיו גלי צה"ל ודיבר על כל הנושאים הבוערים – המעבר התקוע של אלירן עטר למכבי ת"א, החתימה המסתמנת של מאור בוזגלו והציפיות לעונה החדשה.

ההבדלים בין השנה לשנים האחרונות: "כל שנה יש לה את הייחוד שלה. כל הקבוצות מתחזקות על הנייר, כולל אנחנו. ואנחנו מצפים שהסגל יידבק ונראה את התוצאות על המגרש".


עסקת אלירן עטר
: "אנחנו לא הכתובת לזה. יש מגעים בין שני המועדונים שעדיין לא הבשילו. אולי נביא את פיני זהבי שינהל את העסקה (בצחוק). אנחנו בעיצומו של התהליך. תנו למועדונים לנסות להגיע להבנות. הם רוצים אותו ולא נעמוד בדרכו, אבל יש לנו את התנאים לכך. המגעים מתנהלים מול מכבי ת"א והם כבר יודעים מי צריך לקבל את ההחלטה הסופית".


עסקת מאור בוזגלו: "היו כבר שחקנים שנפצעו כמה פעמים וחזרו. הפציעה העכשווית היא לא פציעה חוזרת, זה לא באותה ברך. כולם יכולים להיפצע, אי אפשר לדעת למי זה יקרה. ברור שכשמחתימים שחקן כזה לא זול אנחנו לוקחים סיכון. אם נגיע לעמק השווה עם יעקב בוזגלו הוא יחתום. אף פעם לא רבתי איתם ולא היה דם רע. לאורך כל השנים היה לי קשר עם מאור. כשהמגעים יבשילו נודיע על זה".

אלירן עטר. מכבי ת
אלירן עטר. מכבי ת"א רוצה אותו (ערן לוף)

בניית הסגל ללא מנהל מקצועי: "גיא לוזון הוא לא הסמכות היחידה. מי שהיה אמור להיות המנהל המקצועי נמצא בקשר מתמיד עם האנשים שלנו. הוא בנה תוכנית ועבדנו לפיה. הוא עוזר לנו כשאנחנו מבקשים את עצתו. אני זה שחותם על הצ'ק".

הציפיות: "נהיה במקומות 1-3, ואם נידבק כמו שצריך נילחם עם כל מי שיעמוד בדרכנו. בנינו משהו טוב ועכשיו צריך לראות איך זה יתחבר".

מאור ויעקב בוזגלו. לא היה דם רע עם שחר (אודי ציטיאט)
מאור ויעקב בוזגלו. לא היה דם רע עם שחר (אודי ציטיאט)

היחסים עם הקהל: "אם הייתם רואים כמה טלפונים אני מקבל כשמישהו צועק על משהו שלא מוצא חן בעיניו. אין לי בעיה לשמוע אנשים שרוצים לשמוע את דעתם. הדלת של המשרד שלי פתוחה תמיד. אני לא מרגיש שיש אנשים נגדי, אחרי כל כך הרבה שנים בכדורגל אתם רוצים שאתרגש מדברים כאלה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי