יובל נעים: השנה יהיה יותר קשה לשרוד, נצרף שחקנים בקרוב

יובל נעים
יובל נעים | צילום: עדי אבישי

מאמן הפועל אשקלון דיבר במסע"ת לקראת משחק פתיחת הליגה מול הפועל חיפה בשבת (19:15, ספורט2 HD). ראש העיר גלאם: "נרכוש את הקבוצה מידיו של פרוספר אזגי"

(גודל טקסט)
הפועל אשקלון תפתח את העונה בשבת הקרובה (19:15, שידור ישיר בספורט2 HD) במשחק חוץ בסמי עופר מול הפועל חיפה. היום (חמישי) התייצבו אנשי העירייה, התומכת בקבוצה, ואנשי המועדון, ביניהם המאמן יובל נעים, למסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה.


ראש העיר תומר גלאם אצר: "קיבלנו את האישור לשחק באצטדיון סלה מכל הגורמים הרלוונטים. זה היה חשוב מאוד לאוהדים ולי כראש עיר. הדבר השני, החלטנו לרכוש את הקבוצה מפרוספר אזגי. אליפות לא ניקח אמנם, אני מאמין שבמרכז הטבלה ומעלה כן נוכל להיות, תוך כדי שילוב שחקנים צעירים. בקרוב ייבחר על ידי יו"ר חדש לקבוצה, בהסכמה של אנשי העירייה שעוסקים בדבר".




המאמן יובל נעים דיבר גם הוא: "בפתחה של שנה רביעית, מי שמסתכל אחורה, לתקופה שהמושג "קבוצה מפורקת" היה עושה עמה חסד. הקבוצה הזו התמודדה מול הפועל תל אביב מבלי שאף אחד נתן לה סיכוי. עשינו את הבלתי ייאמן. אני מאוד מחובר למקום. הגעתי למקום הזה בליגה א' כשאני לא רציתי לאמן בליגה השנייה אפילו. זה מקום עם פוטנציאל מאוד גדול".


המטרה: "היו לי הרבה הצעות לעזוב, ולא הלכתי עליהן. המטרה של כולנו שהקבוצה תהיה הרבה שנים בליגת העל. אני מאמין שבימים הקרובים נצרף שחקנים בעזרת כל הגורמים. הפקנו הרבה מאוד לקחים מהעונה שעברה, שהדברים הלכו הרבה יותר קשה. חשוב מאוד לפתוח את הליגה בצורה טובה. אשקלון יכולה לתמודד עם כל קבוצה, כל משחק מבחינתנו הוא קשה. השחקנים יעשו את הדברים בצורה הכי טובה. השנה יהיה יותר קשה להישאר, נצטרך למלא את המגרש ולהפוך אותו למבצר. ההנהלה פה עושה הכל כדי שזה יקרה מבחינת מחירי הכרטיסים והמנויים. בשנה שעברה הקבוצה הייתה יותר טובה בחוץ, וזה לא טוב". 






המנכ"ל דרור אלמלם דיבר: "ישבתי עם יובל נעים, ויישרנו קו בכל נושא שילוב הצעירים. תהיה לנו קבוצה יותר תוססת, עם שילוב של שחקני בית. ראש העיר שמר על התקציב ושלקבוצה יהיה את כל המשאבים, וזה לא מובן מאליו. כל שנה הייתה לנו מטרה, וכשיש מטרה לפעמים שמים דברים בצד. לזרוק שחקן צעיר למערכה ולהחזיר אותו אחורה זה לא נכון. יש לנו מאמן מצוין שיידע לעשות את זה. מחלקת הנוער חשובה. קבוצת הנוער משחקת בליגה הראשונה, וזה לא קל. נעשה את הכל מבחינת המשאבים כדי שהיא תישאר שם ולא במחזור האחרון".


הקפטן טל מכלוף דיבר גם הוא: "עשינו משהו שלא היה קיים בכדורגל. ההישרדות אשתקד הייתה כמו אליפות בשבילנו. אני מקווה שניצור פה משהו חדש, קבוצה שכולם מבינים שהיא חברה קבועה בליגת העל. כיף לפתוח עונה רביעית במועדון, בטח שזה בליגת העל, בטח בבית שלך. אני וליאור חדריאן לא שחקני הבית היחידים. יש עוד צעירים שמתאמנים איתנו. עצם זה שנשארנו בליגה ייתן 'בוסט' לקהל לבוא. אני קורא לכל מבוגר וילד להגיע. חשוב לנו שהבית יהפוך להיות מבצר. זה אחד היתרונות שלנו כקבוצה שרוצה להישאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי