הפועל רעננה דרוכה לקראת קרית שמונה: "יהיה מאבק איתנים על הנקודות"

דודו אברהם
דודו אברהם | אודי ציטיאט

החבורה של דודו אברהם פותחת עונה נגד מאמנה בעונה שעברה, חיים סילבס, ותעשה זאת לא מוחמד שכר. המאמן צפוי לפתוח עם שלושה בלמים, ועידו לוי ישוב להרכב. מנגד בק"ש בונים על חיזוק זר להתקפה

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (שבת ב-19:00, שידור ישיר בספורט2) באצטדיון בנתניה את עירוני קרית שמונה, במפגש ליגה ראשון נגד מאמנה בעונה שעברה חיים סילבס.

המאמן דודו אברהם יערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים בליגת העל, ורעננה מבקשת לפתוח את העונה ברגל ימין ובצבירת נקודות. שחקן בקבוצה סיפר: "ההכנה למשחק נגד הפועל קרית שמונה הייתה טובה ומקצועית. קרית שמונה היא קבוצה חזקה שעברה שינוי גדול, ויהיה מאבק איתנים על הנקודות". מסתמן כי המערך של הפועל רעננה יכלול מחר שלושה בלמים.
 

מהמשחק ייעדר החלוץ מוחמד שכר בשל כרטיס אדום שספג בגביע הטוטו נגד מכבי תל אביב. הבלם עידו לוי, שנעדר בשבועות האחרונים, החלים מפציעה ומסתמן שישוב כבר מחר להרכב. אברהם מתכוון להוסיף בשבוע הבא שני שחקנים חדשים, בהם השוער הסלובקי תומאש קושיצקי.


דודו אברהם. המורה נגד התלמיד

דודו אברהם. התלמיד נגד המורה


חיים סילבס: "באים לנצח את רעננה"
מהפכה גדולה עברה הקיץ על עירוני קריית שמונה. לאחר הכישלון בעונה שעברה, כאשר הקבוצה סיימה בפלייאוף התחתון, הבעלים איזי שרצקי החליט על שינוי הן בסגל השחקנים והן בצוות המקצועי.

חיים סילבס מונה להוביל את השינוי החיובי במועדון בצוותא עם עוזרו יניב לביא, והשניים ביצעו מהפכה גדולה שטרם הסתיימה וגם בשבוע הקרוב יתבצע שינוי נוסף כאשר המגן מילוש ראדיבוייביץ' קיבל הודעה על שחרורו, ובמקומו צפוי לחתום סאן מנחם. סילבס ולביא מחפשים מגן עם אוריינטציות התקפיות, והסרבי אינו מתאים לתפקיד ולכן במועדון מעדיפים לעשות את השינוי מוקדם ככל שניתן.

הגעתו של מנחם תפנה לקבוצה מקום של זר שככל הנראה יהיה שחקן נוסף בחלק ההתקפי. בינתיים סילבס יפתח את העונה מול קבוצתו בחמש השנים האחרונות – הפועל רעננה. סילבס: "זה מרגש ופיקנטי לצוות שלי. אנחנו מסתכלים על המטרה שלנו – לנצח את רעננה ולהציג כדורגל איכותי וטוב. רעננה רצה כבר כמה שנים ביחד אבל אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו. עשינו הכנה טובה והקבוצה התגבשה די מהר. אני מרוצה ממה שעשינו עד עכשיו, כאשר גם עמדנו במשימה הראשונה שלנו וזה לעלות לשלב הבא בגביע הטוטו. אנחנו לא בשיאנו אבל אני מקווה שהפתיחה שלנו תהיה ברגל ימין".


הרכבים משוערים

הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבייב (רועי שוקרני), מרקו אדמוביץ', ג'ורדן פושה, שמעון אבוחצירה.

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, איאד אבו עביד, קרלוס קוויאר, מרקוס דיניז, איסמעיל ריאן, עדן שמיר, אופיר קריאף (אפונסו טיירה), נייג'ל האסלביינק, שלומי אזולאי, אחמד עאבד ושובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי