אתנסיאדיס ימריא מחר לישראל, סלליך על סף חתימה במכבי חיפה

מרטין אולסון
מרטין אולסון | Gettyimages

התקשורת בסלוניקי מפרסמת שהחלוץ והקפטן נופה לבקשתו מהסגל למשחק הליגה מול לבדיאקוס. אתנסיאדיס יעבור לכרמל ללא תמורה וירוויח כ-650 אלף יורו לעונה כולל מענקים (צפו בביצועיו). גם אקס מאריבור יצטרף

(גודל טקסט)

 נראה שלמכבי חיפה יש חלוץ חדש. בתקשורת היוונים פורסם היום (שבת) בצהריים שפאוק סלוניקי תעביר לירוקים את קפטן וחלוץ הקבוצה בעשר השנים האחרונות, סטפנוס אתנסיאדיס. ביוון מוסיפים שמאוחר יותר ביקש אתנסיאדיס שלא לכלול אותו בסגל הקבוצה למשחק הליגה מחר (ראשון) בחוץ מול לבדיאקוס משום שהוא טס באותו יום לישראל.

לפי התקשורת היוונית כל פרטי העסקה סוכמו בין מכבי חיפה לפאוק סלוניקי, כך שכל שנותר הוא שאתנסיאדיס ימריא לישראל ויחתום רשמית על חוזה, ככל הנראה לשנתיים במהלכן ישתכר כ-650 אלף יורו בכל בעונה.

המתווה המסתמן בין המועדונים הוא שמכבי חיפה תרכוש את השחקן ללא דמי העברה, אולם פאוק תזכה ל-35 אחוזים מדמי ההעברה במידה שמישראל החלוץ יימכר למועדון אחר. מסתמן שעד יום שני הוא ימריא ארצה, לאחר שיקבל את ברכת הדרך מנשיא המועדון איבן סאבידיס.


מסתמן שהוא עוזב את סלוניקי לטובת הכרמל (Gettyimages)

אתנסיאדיס בן ה-28 שיחק כאמור בסלוניקי בעשור האחרון ובנוסף רשם 12 הופעות בנבחרת יוון. בעונות הקודמות הוא היה הכוכב הגדול של פאוק סלוניקי ומלך השערים שלה, אלא שבעונה האחרונה חלה ירידה ביכולתו והוא לא הצליח למצוא את הרשת.

ביוון נטען כי אין הסבר הגיוני לעובדה שהחלוץ לא כבש 14 חודשים אף שער במדי פאוק. אחד העיתונאים שמסקרים את הקבוצה סיפר לספורט1: "הסיבה היא בעיקר פסיכולוגית. הוא החל רע את העונה שעברה ואז פאוק הביאה את החלוץ הסרבי אלכסנדר פירוז'וביץ' מלגיה ורשה והוא כבש שישה שערים בתשעה משחקים. אכן לאתנסיאדיס הייתה עונה נוראית, אבל ככל הנראה מדובר במשהו פסיכולוגי. נשיא פאוק חושב שהוא שרוף בקבוצה, אבל יכול להצליח במועדון אחר".

בתוך כך, שחקן נוסף צפוי להצטרף לירוקים ממש בקרוב. סינטיהו סלליך, שמתאמן עם מכבי חיפה בתקופה האחרונה, צפוי להיפגש עם ראשי המועדון ביומיים הקרובים, לחתם על חוזה לעונה אחת ולהצטרף לקבוצה באופן רשמי. תחילה השחקן, שסיים את חוזהו במאריבור, סירב לחזור ולשחק בישראל, אך כעת המאמן גיא לוזון וסוכנו דודו דהאן הצליחו לשכנע אותו.


לוזון ודהאן שכנעו אותו לחזור לישראל. סלליך (דני מרון)

בנושא אחר, גיא לוזון ממשיך לתרגל מספר הרכבים לקראת מחזור הפתיחה מול בני יהודה (שני), אך נראה כי ימשיך עם המערך אותו הריץ במשחקי ההכנה. במרכז ההגנה אמורים לפתוח דקל קינן, אליסון דוס סנטוס ועומרי בן הרוש. ההתלבטות היחידה בשלב הזה היא בין גילי ורמוט לשון וייסמן. בגזרת אלירן עטר, שעשוי לעבור למכבי ת"א, מסתמן שהחלוץ יישאר מחוץ לסגל עד שתסתיים הסאגה סביבו. מקורביו של השחקן מציינים כי הוא פגוע מהיחס של הצהובים.

במכבי חיפה ממשיכים לעקוב אחר החלמתו של רמי גרשון. הבלם, שהצטרף בשבוע שעבר באופן רשמי, מחלים מפציעה וצפוי להיות כשיר רק בעוד כחודש. לוזון שוחח עמו והבהיר כי המועדון סבלני לגבי שובו לאימונים ורק לאחר שיבריא בצורה מלאה הוא יצטרף לחבריו.


צפוי לשוב בעוד כחודש. רמי גרשון (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי